Discharging doctor

Serbian translation: ordinirajući lekar

23:20 Mar 20, 2018
English to Serbian translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general) / Discharging doctor (otpuštanje iz bolnice)
English term or phrase: Discharging doctor
Dakle, doktor koji potpisuje otpuštanje nekog pacijenta iz bolnice. Da li ima izraz za to na sprkom?
italijanka84
Serbian translation:ordinirajući lekar
Explanation:
1. Ordinirajući lekar - http://www.kcnis.rs/files/normativni_akti/Pravilnik_o_kucnom... Takođe, http://www.bolnicasubotica.com/informacije/kucni-red/

2. Negde se koriste i izrazi ovlašćeni ili dežurni lekar
Selected response from:

Nebojša Mihaljević
Serbia
Grading comment
doktor na otpustu mi isto deluje ok, ali čini me da je ordinirajući doktor više u dušu našeg jezika, a neko mi je od kolega poslao baš pravilnik da je on jedan od lekara na otpustu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lekar na otpustu
Sladjana Daniels
4ordinirajući lekar
Nebojša Mihaljević


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
discharging doctor
ordinirajući lekar


Explanation:
1. Ordinirajući lekar - http://www.kcnis.rs/files/normativni_akti/Pravilnik_o_kucnom... Takođe, http://www.bolnicasubotica.com/informacije/kucni-red/

2. Negde se koriste i izrazi ovlašćeni ili dežurni lekar

Nebojša Mihaljević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
doktor na otpustu mi isto deluje ok, ali čini me da je ordinirajući doktor više u dušu našeg jezika, a neko mi je od kolega poslao baš pravilnik da je on jedan od lekara na otpustu

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
discharging doctor
lekar na otpustu


Explanation:
Lekar na prijemu i lekar na otpustu su sasvim okej izrazi. U principu se ne praktikuje u našim ustanovama da vas otpusti neki drugi lekar, koji vas nije pratio tokom boravka u bolnici, nego otpusnu listu potpisuje ordinirajući lekar.

Sladjana Daniels
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Jankovic: mozda bi moglo i dezurni lekar
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search