Compressor air vent openings

Serbian translation: otvori za ispuštanje vazduha iz kompresora

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Compressor air vent openings
Serbian translation:otvori za ispuštanje vazduha iz kompresora
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

14:52 May 11, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Medical: Instruments
English term or phrase: Compressor air vent openings
ovo su otvori za vazduh na nebulizatoru - ne znam kako da uklopim 'Compressor' a da ne bude 'komprimirani' (compressed)
evo konteksta:
Nebulizer is an AC-powered air compressor nebulizer system intended to provide a source of compressed air for medical purposes for use in home healthcare.
hvala unapred
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
otvori za ispuštanje vazduha iz kompresora
Explanation:

Ili:
- otvori na kompresoru za ispuštanje vazduha
- otvori kompresora za ispuštanje vazduha
(ne znam šta se uklapa u širi kontekst ili sliku)

S. Tankosić - Politehnički rečnik:
air vent cock - slavina za ispuštanje vazduha
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3otvori za ispuštanje vazduha iz kompresora
Natasa Stankovic
3pneumatski nebulizator
Lidija Klemencic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compressor air vent openings
pneumatski nebulizator


Explanation:
Odgovor se odnosi na ,,air compressor nebulizer'', ostatak ste pojasnili i sami.

Lidija Klemencic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: hvala na ovom odgovoru, medjutim, meni treba predlog za 'Compressor air vent openings'


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compressor air vent openings
otvori za ispuštanje vazduha iz kompresora


Explanation:

Ili:
- otvori na kompresoru za ispuštanje vazduha
- otvori kompresora za ispuštanje vazduha
(ne znam šta se uklapa u širi kontekst ili sliku)

S. Tankosić - Politehnički rečnik:
air vent cock - slavina za ispuštanje vazduha

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala.
Notes to answerer
Asker: hvala.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search