detarring

Serbian translation: уклањање катрана

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:detarring
Serbian translation:уклањање катрана
Entered by: Nadezda Krstev

07:39 May 4, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Metallurgy / Casting / air pollution
English term or phrase: detarring
Industrijske primene elektrostatickih taloznika za prikupljanje zagadjujucih materije. Recenica glasi "This type of unit is commonly used on scarfing operations, detarring, and sulfuric acid mist collection"
Nadezda Krstev
уклањање катрана
Explanation:
Као примјер:
Object: Uklanjanje katrana, ljepila, masnoća, prljavština … sa kotača i ostalih dijelova strojeva
http://www.dar.hr/_Data/Pr_Files/Održavanje - čišćenje stroj...
Selected response from:

Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2уклањање катрана
Dejan Škrebić
4taloženje tera, katrana
Mira Stepanovic
3izdvajanje katrana
karlsrue


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
уклањање катрана


Explanation:
Као примјер:
Object: Uklanjanje katrana, ljepila, masnoća, prljavština … sa kotača i ostalih dijelova strojeva
http://www.dar.hr/_Data/Pr_Files/Održavanje - čišćenje stroj...

Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic
1 hr

agree  Cedomir Pusica
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
taloženje tera, katrana


Explanation:
ref. Hemijsko-tehnološki r. A. Mihailidi
u ovom kontekstu, obzirom da se radi o taložniku kao što ste naveli

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 36

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
izdvajanje katrana


Explanation:
S obzirom na navedeni kontekst, radi se o procesu izdvajanja(ili uklanjanja, kao sto je predlozeno) katrana, najcesce iz gasova ili drugih fluida.

Example sentence(s):
  • Nakon izdvajanja katrana, amonijaka i benzola te kondenzacije pare očišćeni koksni plin se koristi kao tehnološko gorivo
karlsrue
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search