teaser

Serbian translation: elektrošok pištolj, tejzer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:taser
Serbian translation:elektrošok pištolj, tejzer

19:34 Nov 3, 2012
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2012-11-07 09:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Serbian translations [PRO]
Military / Defense / weapon
English term or phrase: teaser
Da li je ovo paralizator ili pistolj s elektroimpulsima, ili elektrosokovima...??? Ne mogu da se setim kako se zove u Srbiji (valjda zato sto ga nisam iskusila na svojoj kozi:-)

Hvala za svaku ideju i naravno za vase vreme!

Maria
Maria Callebaut-Blagojevic
Belgium
električni/elektrošok pištolj, tejzer
Explanation:
Naoružala sina "tejzerom" kako bi se branio od siledžija u školi - Blic
www.blic.rs/.../Naoruzala-sina-tejzerom-kako-bi-se-branio-o...
7 мај 2012 – Naoružala sina tejzerom kako bi se branio od siledžija u školi Da bi ga zaštitila od ... je svog sina poslala u školu naoružanog električnim pištoljem. ... a više od šest miliona stanovnika Amerike ostalo je bez struje usled udara ...
Полиција ће да тренира строгоћу - струјом?
www.vaseljenska.com/vesti/policija-ce-da-trenira-strogocu-s...
10 окт 2011 – tejzer Полиција ће да тренира строгоћу струјом? ... српска полиција од почетка следеће године почети да користи електрошок пиштољ, ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-11-03 21:34:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.majkasvihoruzja.com/taxonomy/term/123?page=1
Taser X3
manje-smrtonosno oružje
američko oružje i tehnika
Elektrošok pištolj sa tri "metka"



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-11-03 21:35:11 GMT)
--------------------------------------------------

Elektrošok pištolj sa mp3 plejerom
Nova spravica, kombinacija elektrošok pištolja marke „tejzer“ i mp3 plejera, predstavljena je na sajmu elektronike u Las Vegasu. Takozvani „iTejzer“ je zapravo plejer od jednog gigabajta u kućištu elektrošok pištolja. Kompanija „Tejzer internešenel“ prodaje novi proizvod pod parolom „Promenimo svet i zaštitimo život“.

Izvor: Blic
Selected response from:

Goran Stankovic
Serbia
Grading comment
Ovo mi ipak zvuci najzvanicnije, nazalost na site-u MUP-a nema niceg sto bi potvrdilo. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4električni/elektrošok pištolj, tejzer
Goran Stankovic
5 +2električni omamljivač
Miloš Stojadinović
5 +2taser / elektro-šoker
Mira Stepanovic


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
taser / elektro-šoker


Explanation:
Ovo je
http://www.mrg.rs/programi.php?programId=11
Taser
Široka paleta proizvoda za upotrebu u policiji
» Najbezbednije i najefikasnije rešenje protiv pružanje otpora.
» Koristi strujni impuls koji blokira muskulaturni nervni sistem
» Elektrode dolaze u dodir sa kožom i kroz nju rasprostiru strujni impuls
» Ovaj impuls privremeno remeti komunikaciju između centralnog i perifernog nervnog sistema
» 80% lica reaguje na naredbu policajca kada uređaj prikaže električni luk upozorenja, ili kada na sebi vide zrak nišana

TASER X3 Elektro-šoker
X3 je novi revolucionarni elektro-šoker koji se može koristiti za tri cilja istovremeno. On pokazuje upozoravajući strujni luk pri uključenju i projektuje dve tačke na cilju na koje će pasti elektrode. Pri upotrebi daje kalibrisani Neuro Muskularni impuls koji je bezbedan za upotrebu. Istovremeno je unapredjen i softver koji uz lako vidljive indikatore olakšava i automatizuje upotrebu uredjaja

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aida Samardzic
15 hrs
  -> Hvala Aida!

agree  Natasa Djurovic
1 day 13 hrs
  -> Hvala Nataša!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
električni omamljivač


Explanation:
Takođe jedna od opcija za TASER.

https://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&client=...



Miloš Stojadinović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ljiljana Krstic: ili paralizator, kako je navela Maria
12 hrs

agree  Goran Stankovic: Jedno od konstruktivnih rešenja
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
električni/elektrošok pištolj, tejzer


Explanation:
Naoružala sina "tejzerom" kako bi se branio od siledžija u školi - Blic
www.blic.rs/.../Naoruzala-sina-tejzerom-kako-bi-se-branio-o...
7 мај 2012 – Naoružala sina tejzerom kako bi se branio od siledžija u školi Da bi ga zaštitila od ... je svog sina poslala u školu naoružanog električnim pištoljem. ... a više od šest miliona stanovnika Amerike ostalo je bez struje usled udara ...
Полиција ће да тренира строгоћу - струјом?
www.vaseljenska.com/vesti/policija-ce-da-trenira-strogocu-s...
10 окт 2011 – tejzer Полиција ће да тренира строгоћу струјом? ... српска полиција од почетка следеће године почети да користи електрошок пиштољ, ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-11-03 21:34:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.majkasvihoruzja.com/taxonomy/term/123?page=1
Taser X3
manje-smrtonosno oružje
američko oružje i tehnika
Elektrošok pištolj sa tri "metka"



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-11-03 21:35:11 GMT)
--------------------------------------------------

Elektrošok pištolj sa mp3 plejerom
Nova spravica, kombinacija elektrošok pištolja marke „tejzer“ i mp3 plejera, predstavljena je na sajmu elektronike u Las Vegasu. Takozvani „iTejzer“ je zapravo plejer od jednog gigabajta u kućištu elektrošok pištolja. Kompanija „Tejzer internešenel“ prodaje novi proizvod pod parolom „Promenimo svet i zaštitimo život“.

Izvor: Blic

Goran Stankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ovo mi ipak zvuci najzvanicnije, nazalost na site-u MUP-a nema niceg sto bi potvrdilo. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusan Miljkovic: Mislim da je ovo najbolje resenje, tejzer za neformalnu upotrebu, elektricni pistolj za formalnu
33 mins
  -> Hvala

agree  Sasa Kalcik
1 hr
  -> Hvala

agree  Goran Tasic
1 hr
  -> Hvala

agree  Miloš Stojadinović
22 hrs
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search