standing army

Serbian translation: stajaća vojska

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:standing army
Serbian translation:stajaća vojska
Entered by: Bogdan Petrovic

14:52 Apr 27, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: standing army
The only categories Serbia defines for the purposes of paying benefits are "war victims" and "war-disabled combatants." While professional soldiers who were part of Serbia's standing army receive benefits toward their pension, about 400,000 citizens who were deployed during the war do not.
Bogdan Petrovic
Serbia
stajaća vojska
Explanation:
Press Online :: Društvo :: Danas Dan Vojske Srbije
www.pressonline.rs/info/drustvo/270176/danas-dan-vojske-srb...
Prije 4 dana – Vojska Srbije danas obeležava svoj dan, a tim povodom će biti uručena ... vojske, odnosno prvo "stajaće vojske" i ustanovljavanje Garde od 76 ...
Војска Србије — Википедија - Wikipedia
sr.wikipedia.org/wiki/Војска_Србије
Политика Online. Политика Приступљено 15. јануара 2011. ^ Dragović, Rade (25. decembar 2010.). „Vojska Srbije čeka avione“. Вечерње новости Online.
Vojska Srbije obeležava svoj dan - Telegraf.rs
www.telegraf.rs/vesti/663491-dan-vojske-srbije
Prije 4 dana – Vojska Srbije obeležava svoj dan | TELEGRAF. ... Stajaća vojska živela je u kasarnama i primala platu a bile su ustanovljene i uniforme, ...
Danas je Dan Vojske Srbije - Bezbednost - AKTER
www.akter.co.rs/29-bezbednost/38210-danas-je-dan-vojske-srb...
Prije 4 dana – Vojska Srbije danas obeležava svoj dan, a tim povodom će biti uručena ... Stajaća vojska živela je u kasarnama i primala platu, a bile su ...
Danas se obeležava Dan Vojske Srbije | Vesti iz kulture | Nadlanu.com
www.nadlanu.com/.../Danas-se-obelezava-Dan-Vojske-Srbije.a-...
20.04.2013. – Dan Vojske Srbije obeležava se 23. aprila, na dan kada je 1815. u ... Kako je, po navodima hroničara, stvaranje stajaće vojske, od najpre ...
Studio B :: Vesti :: Cilj vojske da očuva integritet zemlje
www.studiob.rs/info/vest.php?id=87972&kategorija=Društvo
Prije 4 dana – Vučić je čestitajući odlikovanima ocenio da vojska Srbije na ... i srpske vojske, odnosno prvo "stajaće vojske" i ustanovljavanje Garde od 76 ...
Srpska Dijaspora | Srbija | Razvoj srpske vojske od 1804. godine
www.srpskadijaspora.info/vest.asp?id=9675
14.02.2008. – Formiranjem Garde na Djurdjevdan 1830. zapocela je izgradnja stajace vojske, sto je bilo olaksano i okolnoscu da je Srbija dobila ...
Selected response from:

Branka Ramadanovic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3stajaća vojska
Branka Ramadanovic
4redovna vojska
Aleksandra Lazić (X)


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
redovna vojska


Explanation:
pre nego što je postala profesionalna

Aleksandra Lazić (X)
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
stajaća vojska


Explanation:
Press Online :: Društvo :: Danas Dan Vojske Srbije
www.pressonline.rs/info/drustvo/270176/danas-dan-vojske-srb...
Prije 4 dana – Vojska Srbije danas obeležava svoj dan, a tim povodom će biti uručena ... vojske, odnosno prvo "stajaće vojske" i ustanovljavanje Garde od 76 ...
Војска Србије — Википедија - Wikipedia
sr.wikipedia.org/wiki/Војска_Србије
Политика Online. Политика Приступљено 15. јануара 2011. ^ Dragović, Rade (25. decembar 2010.). „Vojska Srbije čeka avione“. Вечерње новости Online.
Vojska Srbije obeležava svoj dan - Telegraf.rs
www.telegraf.rs/vesti/663491-dan-vojske-srbije
Prije 4 dana – Vojska Srbije obeležava svoj dan | TELEGRAF. ... Stajaća vojska živela je u kasarnama i primala platu a bile su ustanovljene i uniforme, ...
Danas je Dan Vojske Srbije - Bezbednost - AKTER
www.akter.co.rs/29-bezbednost/38210-danas-je-dan-vojske-srb...
Prije 4 dana – Vojska Srbije danas obeležava svoj dan, a tim povodom će biti uručena ... Stajaća vojska živela je u kasarnama i primala platu, a bile su ...
Danas se obeležava Dan Vojske Srbije | Vesti iz kulture | Nadlanu.com
www.nadlanu.com/.../Danas-se-obelezava-Dan-Vojske-Srbije.a-...
20.04.2013. – Dan Vojske Srbije obeležava se 23. aprila, na dan kada je 1815. u ... Kako je, po navodima hroničara, stvaranje stajaće vojske, od najpre ...
Studio B :: Vesti :: Cilj vojske da očuva integritet zemlje
www.studiob.rs/info/vest.php?id=87972&kategorija=Društvo
Prije 4 dana – Vučić je čestitajući odlikovanima ocenio da vojska Srbije na ... i srpske vojske, odnosno prvo "stajaće vojske" i ustanovljavanje Garde od 76 ...
Srpska Dijaspora | Srbija | Razvoj srpske vojske od 1804. godine
www.srpskadijaspora.info/vest.asp?id=9675
14.02.2008. – Formiranjem Garde na Djurdjevdan 1830. zapocela je izgradnja stajace vojske, sto je bilo olaksano i okolnoscu da je Srbija dobila ...

Branka Ramadanovic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  milenaankic
28 mins

agree  macimovic
46 mins

agree  Goran Tasic: ili stalna mirnodopska vojska/armija
15 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search