convening power

Serbian translation: Sazivačka moć/Moć sazivanja i okupljanja

09:55 Jan 27, 2015
English to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Military / Defense / peacekeeping operations
English term or phrase: convening power
UN peacekeeping operations have mandate and convening power to deliver peace and protection in conflict affected area.
Gordana Kubura
Serbian translation:Sazivačka moć/Moć sazivanja i okupljanja
Explanation:
Po tekstovima sa interneta, reklo bi se da je to moć određenih tela/organizacija da okupe i organizuju druge zarad ostvarivanja nekog cilja, koji bi inače pojedinačno bio neostvariv. Sazivačka moć/Moć sazivanja i okupljanja?

http://www.colalife.org/2011/04/09/convening-power-2/
Selected response from:

Nemanja Rabrenovic (X)
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Sazivačka moć/Moć sazivanja i okupljanja
Nemanja Rabrenovic (X)
4pravo okupljanja
WPBranko
2snaga okupljanja/poziva/saziva
Natasa Djurovic
2 -1sveobuhvatna ovlašćenja
Natasa Ikodinovic


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
snaga okupljanja/poziva/saziva


Explanation:
Smisao mi je jasan imaju mandat i snagu da okupe s ciljem da obezbede mir ... Nezgodno je u prevodu, ali kao početna ideja za još nekog kolegu, jer treba preformulisati da bi imalo smisla.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Sazivačka moć/Moć sazivanja i okupljanja


Explanation:
Po tekstovima sa interneta, reklo bi se da je to moć određenih tela/organizacija da okupe i organizuju druge zarad ostvarivanja nekog cilja, koji bi inače pojedinačno bio neostvariv. Sazivačka moć/Moć sazivanja i okupljanja?

http://www.colalife.org/2011/04/09/convening-power-2/


    Reference: http://www.usip.org/convening-power
    Reference: http://www.diplomaticourier.com/news/opinion/928-harnessing-...
Nemanja Rabrenovic (X)
Serbia
Native speaker of: Native in MontenegrinMontenegrin, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sofijana: Moć sazivanja, http://www.nedeljnik.co.rs/sr/2014/10/16/dnevni-magazin/evro...
1 hr

agree  Daryo: Moć sazivanja tj. imaju ovlašćenje da privedu sve strane u sukobu do pregovaračkog stola ...
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
sveobuhvatna ovlašćenja


Explanation:
predlog, inspirisano ovim tekstom:

"Ujedinjene nacije kao primarni subjekt u provođenju mirovnih
misija imaju jedinstvenu sposobnost davanja sveobuhvatnog odgovora na složene
krize, te se stoga u okviru njihovoga djelovanja razvio koncept „integriranih
misija“"


    Reference: http://www.fpn.bg.ac.rs/2011/09/02/godisnjak-2011/
Natasa Ikodinovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  sofijana: "Since its inception, the UN has displayed a strong convening power"... http://countries.diplomatie.belgium.be/en/newyorkun/belgiuma...
50 mins

92 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pravo okupljanja


Explanation:
UN imaju pravo ili moć okupljanja raznih strana u cillju uspostavljanja mira.

WPBranko
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search