carpet bonnet

Serbian translation: itison

22:33 Jan 20, 2002
English to Serbian translations [Non-PRO]
English term or phrase: carpet bonnet
carpet bonnet cleaning
Bojana (X)
Serbian translation:itison
Explanation:
Ne znam je li itison ili tapison (sta je pravilno, tapison ili tepison?), ali u svakom slucaju na donjem (prvom) linku ima kompletan opis ciscenja. Valjda sam nesto pomogao.
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Nije itison, rec je o nekim posebnim navlakama koje se stavljaju na masinu za ciscenje tepiha, ali hvala svejedno, link je vrlo koristan. POzdrav
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4TEPIH, TEPISON
IZIDA
2itison
Aleksander Vasiljevic


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
TEPIH, TEPISON


Explanation:
Carpet bonnet je vrsta tepiha, tj tepisona. Radi se o karakteristicnom tkanju i predivu koji daju poseban izgled spomenutom tepihu, tj tepisonu.

Znam da ovo nije tacno ono shto si ocekivala ali nadam se da ce ti biti od pomoci


IZIDA

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
itison


Explanation:
Ne znam je li itison ili tapison (sta je pravilno, tapison ili tepison?), ali u svakom slucaju na donjem (prvom) linku ima kompletan opis ciscenja. Valjda sam nesto pomogao.


    Reference: http://www.unisource.ca/eng/tools/maintenance/p_c_bonnet.htm...
    Reference: http://www.unisource.ca/eng/tools/maintenance/ref_material.h...
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
Nije itison, rec je o nekim posebnim navlakama koje se stavljaju na masinu za ciscenje tepiha, ali hvala svejedno, link je vrlo koristan. POzdrav




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search