board of directors

Serbian translation: upravni odbor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:board of directors
Serbian translation:upravni odbor
Entered by: Tamara Maricic

10:47 Dec 13, 2003
English to Serbian translations [PRO]
English term or phrase: board of directors
a da nije upravni odbor ili bord direktora (npr. u firmi u kojoj radim koriste se oba izraza) - u ovom kontekstu radi se o velikim americkim korporacijama vlasnicama medija
Bogdan Petrovic
Serbia
upravni odbor
Explanation:
to mi se osobno čini najbližim prevodom (bord direktora samo je 'izvučeno' iz engleskog i više zvuči kao poslovni žargon)
Selected response from:

Tamara Maricic
Slovenia
Grading comment
samo sam proveravao, hvala. Mada neki pomodari kod nas kazu Bord direktora
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6upravni odbor
Tamara Maricic
5upravna komisija ili komitet
Nada Endres, Mag.


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
upravna komisija ili komitet


Explanation:
rekla bih da u ovom slucaju komitet odgovara (mada bi se i upravna komisija ili upravni odbor mogli takodje koristiti)

Nada Endres, Mag.
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
upravni odbor


Explanation:
to mi se osobno čini najbližim prevodom (bord direktora samo je 'izvučeno' iz engleskog i više zvuči kao poslovni žargon)

Tamara Maricic
Slovenia
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
samo sam proveravao, hvala. Mada neki pomodari kod nas kazu Bord direktora

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
1 hr

agree  Pavle Perencevic
6 hrs

agree  Dragana
14 hrs

agree  Nenija Hasanic
21 hrs

agree  Gordana Podvezanec
1 day 9 hrs

agree  sonjasofia
2 days 42 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search