serve at the pleasure of

Serbian translation: izvršavati odluke upravnog odbora

10:53 Dec 13, 2003
English to Serbian translations [PRO]
English term or phrase: serve at the pleasure of
The parent corporation's top managers serve at the pleasure of the board but often nominate board candidates who are voted upon by shareholders.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbian translation:izvršavati odluke upravnog odbora
Explanation:
U Statutu republičke agencije za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva objavljenom na internetu piše sledeće:
"Delokrug rada direktora Agencije ...izvršava odluke Upravnog odbora..." (Član 24)

Selected response from:

Tamara Maricic
Slovenia
Grading comment
hvala

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rade u skladu sa zeljama Odbora
Dragana
5izvršavati odluke upravnog odbora
Tamara Maricic
4slusaju upravni odbor
A.Đapo


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slusaju upravni odbor


Explanation:
M<islim da se ovjde radi o tome da oni postuju zelje upravnog odbora

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 59

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
izvršavati odluke upravnog odbora


Explanation:
U Statutu republičke agencije za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva objavljenom na internetu piše sledeće:
"Delokrug rada direktora Agencije ...izvršava odluke Upravnog odbora..." (Član 24)



Tamara Maricic
Slovenia
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
hvala

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rade u skladu sa zeljama Odbora


Explanation:
Eventualni prevod "rade po nalogu Odbora" mozda bi bio prejak, mada se u zvanicnim tekstovima retko kada govori o zeljama, obicno se upotrebljavaju termini koji su obavezujuci (npr. odluka, nalog, instrukcija i sl.).

Dragana
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ulvija Tanovic (X)
11 hrs

agree  Gordana Podvezanec
19 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search