provisional patent application

Serbian translation: privremena prijava patenta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:provisional patent application
Serbian translation:privremena prijava patenta
Entered by: Milan Djukić

00:54 Mar 3, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Patents
English term or phrase: provisional patent application
Two US provisional patent applications have been filed and assigned to .....
Biljana Veselinovic
Serbia
privremena prijava patenta
Explanation:
Privremena prijava patenta
U nekim zemljama (uključujući Australiju, Kanadu, Indiju i Sjedinjene Američke Države) podnosioci prijava imaju mogućnost podnošenja privremene prijave patenta. Namera je da privremena prijava patenta bude relativno jeftina mogućnost ulaska u patentni sistem. Podnosioci prijave onda mogu sačekati do godinu dana pre podnošenja kompletne prijave patenta. Detalji o tome kako funkcioniše privremena prijava patenta variraju od zemlje do zemlje, ali u svim zemljama gde je ova mogućnost predvi|ena, postoje neke zajedničke karakteristike:
- Privremene prijave patenta generalno se ne podvrgavaju suštinskom ispitivanju;
- Zvanične takse za podnošenje prijave su niže nego takse predvi|ene za kompletne prijave patenta;
- Privremena prijava ne sadrži patentne zahteve, ali se ipak zahteva potpun opis pronalaska.
Selected response from:

Milan Djukić
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2privremena prijava patenta
Milan Djukić
4 +1Privremeni zahtev za zastitu patenta
Danijela Pejcic
4zahtev za izdavanje privremenog patenta
Larisa Zlatic, Ph.D.
4prijava privremenog patenta
Vojislav Krunic


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prijava privremenog patenta


Explanation:
Patent koji se ne razlikuje samo po dužini zaštite prava, nego i još nekim karakteristikama


    Reference: http://inventors.about.com/od/provisionalpatent/a/Provisiona...
Vojislav Krunic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zahtev za izdavanje privremenog patenta


Explanation:
Mislim da bi to bilo to. Mora da se stavi jos nesto posle 'zahteva' ili 'molbe'

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic
14 hrs

disagree  Natasa Djurovic: Kao sto je kolega odgovorio: to je privremena prijava patenta
1 day 6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Privremeni zahtev za zastitu patenta


Explanation:
Nije patent privremen, vec zahtev. Evo definicije: Under United States patent law, a provisional application for patent is a type of national application for patent filed in the United States Patent and Trademark Office (USPTO), but which does not mature into an issued patent unless further steps are taken by the applicant...


    Reference: http://en.wikipedia.org
    Reference: http://www.ladas.com/Patents/ProvisionalPatentApps.html
Danijela Pejcic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic
2 hrs

agree  ipv
8 hrs

disagree  Natasa Djurovic: Ali je privremena prijava patenta...
1 day 3 hrs

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
privremena prijava patenta


Explanation:
Privremena prijava patenta
U nekim zemljama (uključujući Australiju, Kanadu, Indiju i Sjedinjene Američke Države) podnosioci prijava imaju mogućnost podnošenja privremene prijave patenta. Namera je da privremena prijava patenta bude relativno jeftina mogućnost ulaska u patentni sistem. Podnosioci prijave onda mogu sačekati do godinu dana pre podnošenja kompletne prijave patenta. Detalji o tome kako funkcioniše privremena prijava patenta variraju od zemlje do zemlje, ali u svim zemljama gde je ova mogućnost predvi|ena, postoje neke zajedničke karakteristike:
- Privremene prijave patenta generalno se ne podvrgavaju suštinskom ispitivanju;
- Zvanične takse za podnošenje prijave su niže nego takse predvi|ene za kompletne prijave patenta;
- Privremena prijava ne sadrži patentne zahteve, ali se ipak zahteva potpun opis pronalaska.



    Reference: http://www.zis.gov.rs/sr/pdf/pronalazeci_buducnost.pdf
Milan Djukić
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: upravo to - argumentacija ne može biti bolja (Zavod za intel. svojinu R. Srbije)
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic: Sasvim korektno!
2 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search