humidity cell testing

Serbian translation: testovi ćelije vlažnosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:humidity cell testing
Serbian translation:testovi ćelije vlažnosti
Entered by: Vesna Maširević

09:20 May 17, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Science - Physics / kinetic testing
English term or phrase: humidity cell testing
rečenica glasi:
Column tests are recommended over humidity cell tests for all aerially exposed mined materials, including natural on-site construction materials, with the exception of tailings.
Ovde ima objašnjenje:
http://www.sgs.com/~/media/Global/Documents/Flyers and Leafl...
milenaankic
Australia
testovi ćelije vlažnosti
Explanation:
http://www.sgs.rs/sr-Latn-CS/Sustainability/Facilities-and-P...
Testovi ćelije vlažnosti su osmišljeni da oponašaju trošenje usled vremena u razmerama laboratorije na kontrolisani način. Test određuje brzinu stvaranja kiseline, varijaciju tokom vremena u kvalitetu vode filtrata i stoga vam omogućava da razvijete strategije ublažavanja.
http://www.sgs.rs/en/Sustainability/Facilities-and-Productio...
Humidity cell tests are designed to mimic weathering at the laboratory scale in a controlled fashion...

--------------------------------------------------
Note added at 8 days (2013-05-25 13:59:05 GMT)
--------------------------------------------------

Na žalost ne ("SGS je globalni tehnički lider...") a slažem se da je čitav tekst pomalo "čudan". Međutim, proučavajući problematiku (ASTM D5744 - 12 Standard Test Method for Laboratory Weathering of Solid Materials Using a Humidity Cell http://www.astm.org/Standards/D5744.htm), zasad ne vidim drugi način da se to prevede
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1testovi ćelije vlažnosti
Vesna Maširević
3 +1testiranje ćelijske izloženosti vlažnosti
Maximou


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
testiranje ćelijske izloženosti vlažnosti


Explanation:
(zvuči mi logično, ali stavila sam srednji nivo sigurnosti)

Maximou
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
Notes to answerer
Asker: hvala

Asker: Ne ispituje se vlažnost ćelija, već se u specijalnim ćelijama "humidity cells" ispituje sklonost stenske mase da u njoj, u slučaju izloženosti vlažnosti, dođe do stvaranja kiselina


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic
18 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
testovi ćelije vlažnosti


Explanation:
http://www.sgs.rs/sr-Latn-CS/Sustainability/Facilities-and-P...
Testovi ćelije vlažnosti su osmišljeni da oponašaju trošenje usled vremena u razmerama laboratorije na kontrolisani način. Test određuje brzinu stvaranja kiseline, varijaciju tokom vremena u kvalitetu vode filtrata i stoga vam omogućava da razvijete strategije ublažavanja.
http://www.sgs.rs/en/Sustainability/Facilities-and-Productio...
Humidity cell tests are designed to mimic weathering at the laboratory scale in a controlled fashion...

--------------------------------------------------
Note added at 8 days (2013-05-25 13:59:05 GMT)
--------------------------------------------------

Na žalost ne ("SGS je globalni tehnički lider...") a slažem se da je čitav tekst pomalo "čudan". Međutim, proučavajući problematiku (ASTM D5744 - 12 Standard Test Method for Laboratory Weathering of Solid Materials Using a Humidity Cell http://www.astm.org/Standards/D5744.htm), zasad ne vidim drugi način da se to prevede


Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: hvala

Asker: Vesna, hvala na trudu. Ne bih da budem nezahvalna, ali da li biste imali neku referencu koja nije ova sa sajta SGS? Nekako mi se nigde drugde ne pojvaljuje i zvuči čudno.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic
18 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search