mindfulness meditation

Serbian translation: usredsređujuća meditacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mindfulness meditation
Serbian translation:usredsređujuća meditacija
Entered by: drcolic

07:59 Sep 6, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Psychology / psihologija
English term or phrase: mindfulness meditation
Psiholoske tehnike
drcolic
Serbia
usredsređujuća meditacija
Explanation:
Dr. Dušan Pajin, profesor filozofije umetnosti i estetike: http://www.rastko.rs/filosofija/dpajin/dpajin-meditacija.htm...
Selected response from:

Maja Jovanovic
Serbia
Grading comment
Hvala. Mislim da je ovaj odgovor najpotpuniji i najbolji, ali da je meditacija svesnosti mozda najprakticniji pojam za svakodnevnu upotrebu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4(тзв.) свесна медитација
Aleksandar Skobic
4usredsređujuća meditacija
Maja Jovanovic
4Meditacija svesnosti
Olivera Popovic


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Meditacija svesnosti


Explanation:
Mislim da opšte prihvaćeni prevod ne postoji, ali da ovaj predlog odgovara suštini ove vrste meditacije.

Olivera Popovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(тзв.) свесна медитација


Explanation:
Погледајте овде:

http://www.telo.rs/?p=1870
http://www.zdravzivot.com/Duhovnost/Meditacija/Ritam-mozga-”...
http://www.b92.net/zdravlje/vesti.php?yyyy=2012&mm=01&nav_id...



Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Naglić
5 hrs
  -> Хвала Ана!

agree  Vesna KK
10 hrs
  -> Хвала Весна!

agree  Goran Stankovic
1 day 48 mins
  -> Хвала Горане!

agree  Sanja S.: Da, koliko sam uspela da shvatim, to nije meditacija koja "isključuje čula"
3 days 23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usredsređujuća meditacija


Explanation:
Dr. Dušan Pajin, profesor filozofije umetnosti i estetike: http://www.rastko.rs/filosofija/dpajin/dpajin-meditacija.htm...

Maja Jovanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala. Mislim da je ovaj odgovor najpotpuniji i najbolji, ali da je meditacija svesnosti mozda najprakticniji pojam za svakodnevnu upotrebu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search