one-world

Serbian translation: jedna svetska vlada/jedna svetska religija/univerzalni pravni sistem/jedinstven novcani sistem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:one-world
Serbian translation:jedna svetska vlada/jedna svetska religija/univerzalni pravni sistem/jedinstven novcani sistem
Entered by: Marijana Asanin

17:25 Oct 3, 2015
English to Serbian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: one-world
To lead the whole world system into a one-world government, a one-world religion, a one-world law system, and a one-world money system that the Bible calls the mark of the beast.
Marijana Asanin
Spain
jedna svetska vlada/jedna svetska religija/univerzalni pravni sistem/jedinstven novcani sistem
Explanation:
Predlog..

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2015-10-03 18:01:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dnevne.rs/nesto-drugacije/starac-pajsije-mracne-s...
http://www.novine.ca/arhiva/2002/09_04_02/kanada.html
Selected response from:

Jelena Jovanovic
Serbia
Grading comment
Hvala
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4једна једина влада на свету, једна једина религија на свету, један једини правни поредак на свету, .
Daryo
3jedna svetska vlada/jedna svetska religija/univerzalni pravni sistem/jedinstven novcani sistem
Jelena Jovanovic


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jedna svetska vlada/jedna svetska religija/univerzalni pravni sistem/jedinstven novcani sistem


Explanation:
Predlog..

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2015-10-03 18:01:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dnevne.rs/nesto-drugacije/starac-pajsije-mracne-s...
http://www.novine.ca/arhiva/2002/09_04_02/kanada.html

Jelena Jovanovic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Hvala
Notes to answerer
Asker: Hvala vam puno, ali bih ipak da koristim isti termin u sva cetiri slucaja. Odlucila sam se za "jedinstveni svetski".


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a one-world government, a one-world religion, a one-world law system, and a one-world money system
једна једина влада на свету, једна једина религија на свету, један једини правни поредак на свету, .


Explanation:
"one-world" = "један једини свет" варијација на тему једноумља "само ми постојимо и нико други"

с обзиром да се у наставку помиње "the mark of the beast", очигледно је израз "one-world" употребљен с негативном конотацијом

To lead the whole world system into a one-world government, a one-world religion, a one-world law system, and a one-world money system that the Bible calls the mark of the beast.
=
.... где постоји једна једина влада на свету, једна једина религија на свету, један једини правни поредак на свету, један једини новчани систем на свету

Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala vam puno, ali je predugacko za moj kontekst.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search