telemetry hub

Serbian translation: telemetrijski mrežni uređaj/hab/ripiter s više portova

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:telemetry hub
Serbian translation: telemetrijski mrežni uređaj/hab/ripiter s više portova
Entered by: LogosART

08:41 Sep 9, 2015
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: telemetry hub
Meters shall be connected to TELEMETRY HUB , that shall be connected to the SPDoPE system and additionally enable transmission of data to Transmission System Operator (TSO). Any changes in the SPDoPE system are out of scope of the contract and battery limit of Contractor's supply and works shall be terminals in cabinets of the SPDoPE system located in the DIRE control room.
Asmir Lugavić
Bosnia and Herzegovina
telemetrijski mrežni uređaj/hab/ripiter s više portova
Explanation:
telemetrijski mrežni uređaj/hab/ ripiter sa više portova

Hab (hub)– ripiter sa više portova koji umnožava primljeni signal i šalje ga na sve portove. Ostvaruje samo fizičku vezu.
http://www.pmf.ni.ac.rs/pmf/predmeti/4604/doc/09-Internet.pd...


5. AKTIVNI MREŽNI UREĐAJI
Uređaji za čiji je rad potrebna električna energija, a vrše obradu potataka koji do njih dolaze nazivaju se aktivnim mrežnim uređajima.Neki od mrežnih uređaja su:
a) Ripiter (repeater) je uređaj koji ima funkciju da regeneriše signal (obnovi amplitudu, oblik i vremenske reference signala) i na taj način povećava maksimalno rastojanje između dva aktivna uređaja u mreži.
b) Hab (hub) ima istu ulogu da regeneriše signal kao i ripiter, samo što ovaj uređaj ima više priključaka pa obezbeđuje povećanje maksimalnog rastojanja za više uređaja istovremeno.
http://www.zbornik.ftn.uns.ac.rs/2011/zbornik303.pdf
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4telemetrijski mrežni uređaj/hab/ripiter s više portova
LogosART
4telemetrijski centar / centar za prikupljanje telemetrijskih podataka
Goran & Snežana Erdei


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
telemetrijski centar / centar za prikupljanje telemetrijskih podataka


Explanation:
Čisto kao ideja.

Goran & Snežana Erdei
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: TELEMETRY HUB je vrsta elektonske naprave, nešto slično ruteru, ne "centar" u smislu [zgrada+oprema+zaposleni]
9 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
telemetrijski mrežni uređaj/hab/ripiter s više portova


Explanation:
telemetrijski mrežni uređaj/hab/ ripiter sa više portova

Hab (hub)– ripiter sa više portova koji umnožava primljeni signal i šalje ga na sve portove. Ostvaruje samo fizičku vezu.
http://www.pmf.ni.ac.rs/pmf/predmeti/4604/doc/09-Internet.pd...


5. AKTIVNI MREŽNI UREĐAJI
Uređaji za čiji je rad potrebna električna energija, a vrše obradu potataka koji do njih dolaze nazivaju se aktivnim mrežnim uređajima.Neki od mrežnih uređaja su:
a) Ripiter (repeater) je uređaj koji ima funkciju da regeneriše signal (obnovi amplitudu, oblik i vremenske reference signala) i na taj način povećava maksimalno rastojanje između dva aktivna uređaja u mreži.
b) Hab (hub) ima istu ulogu da regeneriše signal kao i ripiter, samo što ovaj uređaj ima više priključaka pa obezbeđuje povećanje maksimalnog rastojanja za više uređaja istovremeno.
http://www.zbornik.ftn.uns.ac.rs/2011/zbornik303.pdf


LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search