duck

Serbian translation: Шаторско платно/грубо платно (за једра)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:duck
Serbian translation:Шаторско платно/грубо платно (за једра)
Entered by: Goran & Snežana Erdei

19:35 Feb 6, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: duck
Radi se o vrsti tkanine.

Ric rac stitch is suitable for firm fabrics like denim, corduroy, poplin, duck, etc.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Шаторско платно/грубо платно (за једра)
Explanation:
https://www.bigduckcanvas.com/categories/resources/what-is-d...

canvas ['kaenvës] n
1. platno, platno za jedra;
2. grubo platno, šatorsko platno
3. slika, platno

--------------------------------------------------
Note added at 13 days (2020-02-20 10:11:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Са задовољством.
Selected response from:

Slobodan Kozarčić
Serbia
Grading comment
Hvala vam Slobodane.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5густо/чврсто ткано (тешко) платно, дȁк
gavrilo
4Шаторско платно/грубо платно (за једра)
Slobodan Kozarčić


  

Answers


2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
густо/чврсто ткано (тешко) платно, дȁк


Explanation:
Duck platno je čvrsto tkano od običnog platna.
https://www.turas.tv/bs/2018/09/about-canvas-a-very-robust-f...

- Zanima me zna li neko kako se zove gusta, čvrsta pamučna tkanina koja se na engleskom zove duck?
- Mislim da je ovo ipak gušće tkano i to unakrsno, u 2 sloja.
http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/ručni-radovi/tka...

dȁk
- Definicija: gusto tkano, teško konopljano-pamučno, pamučno ili laneno platno grubih niti, slično kanvasu, ob. izrađeno u platnovezu
- Etimologija : engl. duck: jako mornarsko platno
http://hjp.znanje.hr/index.php?show=search_by_id&id=f1lmXBA=...

gavrilo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Шаторско платно/грубо платно (за једра)


Explanation:
https://www.bigduckcanvas.com/categories/resources/what-is-d...

canvas ['kaenvës] n
1. platno, platno za jedra;
2. grubo platno, šatorsko platno
3. slika, platno

--------------------------------------------------
Note added at 13 days (2020-02-20 10:11:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Са задовољством.

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala vam Slobodane.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search