bar tack

Serbian translation: ojačanje rupice / lajsnica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bar tack
Serbian translation:ojačanje rupice / lajsnica
Entered by: Daniela Slankamenac

19:58 Feb 6, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: bar tack
Objašnjenje kako šivaćom mašinom napraviti rupice za dugmad na košulji.

Measure diameter and thickness of button and add 0.3 cm (1/8”) for bar tacks to obtain correct buttonhole length; mark buttonhole length on fabric (a).
Goran & Snežana Erdei
Serbia
ojačanje rupice / lajsnica
Explanation:
To je ojačanje rupice, nevezano od vrste boda. Pogledajte ovde https://www.masinskikutak.com/2012/07/izrada-rupica-za-dugma... na četvrtoj i petoj slici ovaj gusto šiveni deo sa obe strane rupice.
Neko to ojačanje zove i lajsnica.
Izmerite prečnik i debljinu dugmeta i dodajte 0.3cm za lajsnice;
https://tehnoplus.me/fajlovi/Uputstvo-za-Singer-sivace-masin... str. 13.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 17 hrs (2020-02-08 13:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

Vaša rečenica je skoro identična kao ova na strani 13, zato sam je kopirala i zalepila. Trebalo bi, naravno, da stoji "0,3 cm".
Selected response from:

Daniela Slankamenac
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ojačanje rupice / lajsnica
Daniela Slankamenac
3pojačan bod
Dragana Samardžijević


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pojačan bod


Explanation:
Bartack je pojačan bod koji se koristi na područjima koja su pod većim naporom i pritiskom, kao što su džepovi, patent zatvarač, gajke na pantalonama.
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:hWiMIq...

Dragana Samardžijević
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ojačanje rupice / lajsnica


Explanation:
To je ojačanje rupice, nevezano od vrste boda. Pogledajte ovde https://www.masinskikutak.com/2012/07/izrada-rupica-za-dugma... na četvrtoj i petoj slici ovaj gusto šiveni deo sa obe strane rupice.
Neko to ojačanje zove i lajsnica.
Izmerite prečnik i debljinu dugmeta i dodajte 0.3cm za lajsnice;
https://tehnoplus.me/fajlovi/Uputstvo-za-Singer-sivace-masin... str. 13.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 17 hrs (2020-02-08 13:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

Vaša rečenica je skoro identična kao ova na strani 13, zato sam je kopirala i zalepila. Trebalo bi, naravno, da stoji "0,3 cm".

Daniela Slankamenac
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gavrilo
1 day 6 hrs
  -> Hvala.

agree  Lidija Djujic
4 days
  -> Hvala.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search