bissel-bogie

Serbian translation: bisel-osovina - obrtno postolje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bissel-bogie
Serbian translation:bisel-osovina - obrtno postolje
Entered by: Vesna Maširević

05:38 Apr 28, 2017
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Parts of railway locomotives
English term or phrase: bissel-bogie
"bissel-bogies which are a combination of a bogie and a bissel, also used for locomotives"

U pitanju je vrsta obrtnih postolja ("bogie") za lokomotive

Unapred hvala na predlozima!
Vesna Maširević
Serbia
bisel-osovina - obrtno postolje (skretalo)
Explanation:

bissel-bogies which are a combination of a bogie and a bissel... >bisel-osovina - obrtno postolje (skretalo), što je kombinacija obrtnog postolja (skretala) i bisel-osovine...


Šinvoz D.O.O., Zrenjanin
-----
Obrtno postolje za EMV 412/416
Obrtno postolje za EMV 411/415
Obrtno postolje za elektrolokomotivu 441
Obrtno postolje za elektrolokomotivu 461
Obrtno postolje za dizel-elektro lokomotivu 641
Obrtno postolje za dizel-elektro lokomotivu 661
Obrtno postolje Y25
http://www.sinvoz.rs/proizvodni_program/remont-i-opravka-obr...
----
Bogie for electromotor train series 412/416
Bogie for electromotor train series EMV 411/415
Bogie for electric locomotive 441
Bogie for electric locomotive 461
Bogie for diesel-electric locomotive 641
Bogie for diesel-electric locomotive 661
Bogie Y25
http://www.sinvoz.rs/en/products/maintenance-and-repair-bogi...


MAŠINOVOĐA I LOŽAČ NA LOKOMOTIVI
- SI, 296 - 297. — Bisel osovina
Usled prinudnih pomeranja osovine čas levo čas desno, koja proističu od neravnina na putu, bisel-osovine se primenjuju na lokomotivama čija brzina ne sme biti veća od 80 km/čas.
- Bisel-osovina jeste izum inženjera Bisel-a.
https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4једноосовинско обртно постоље [типа Бисел]
Daryo
3bisel-osovina - obrtno postolje (skretalo)
Natasa Stankovic
Summary of reference entries provided
bissel-bogies > okretna postolja
LogosART
MAŠINOVOĐA I LOŽAČ NA LOKOMOTIVI
Natasa Stankovic

Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bissel
једноосовинско обртно постоље [типа Бисел]


Explanation:
Bissel truck
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Bissel bogie)

A Bissel truck (also: Bissell truck or Bissel bogie) is a single-axled bogie which pivots towards the centre of a steam locomotive to enable it to negotiate curves more easily. Invented in 1857 by Levi Bissell[2] and usually known as a pony truck, it is a very simple and common means of designing a carrying axle.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bissel_truck


LEVI BISSELL, OF NEW YORK, N. Y.

Leiters Patent No. 62,727, dated dirai-eh 12, 1867.

IMPROVED CAR TRUCK.
...

The nature of my said invention consists in a pair of wheels supported in a frame and moving on a kingbolt, in combination with a four or more wheeled truck, the two being connected by jointed braces so that the frame of the two-wheeled truck is held parallel to that of thefour-wheeled truck in running on a straight line, or turned so that the axles stand nearly on the radial line of the curve when the track is not upon a straight line. 4
...

https://www.google.com/patents/US62727



bissel-bogies which are a combination of a bogie and a bissel, also used for locomotives

= https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/US62727-...

обртно постоље са додатим једноосовинским постољем типа Бисел

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2017-04-28 11:04:58 GMT)
--------------------------------------------------

https://en.wikipedia.org/wiki/Bogie

Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Hvala! To sam i ja pronašla ali mi treba termin (koji se definiše datim opisom).


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natasa Stankovic: Mislim da to ovde nije jedan sklop (nekakvog „tipa Bisel“) već „combination of a bogie and a bissel“ - tj. kombinacija dva sklopa: okretnog postolja (tzv. skretala) i bisel-osovine - v. ref.
2 days 9 hrs

2 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bisel-osovina - obrtno postolje (skretalo)


Explanation:

bissel-bogies which are a combination of a bogie and a bissel... >bisel-osovina - obrtno postolje (skretalo), što je kombinacija obrtnog postolja (skretala) i bisel-osovine...


Šinvoz D.O.O., Zrenjanin
-----
Obrtno postolje za EMV 412/416
Obrtno postolje za EMV 411/415
Obrtno postolje za elektrolokomotivu 441
Obrtno postolje za elektrolokomotivu 461
Obrtno postolje za dizel-elektro lokomotivu 641
Obrtno postolje za dizel-elektro lokomotivu 661
Obrtno postolje Y25
http://www.sinvoz.rs/proizvodni_program/remont-i-opravka-obr...
----
Bogie for electromotor train series 412/416
Bogie for electromotor train series EMV 411/415
Bogie for electric locomotive 441
Bogie for electric locomotive 461
Bogie for diesel-electric locomotive 641
Bogie for diesel-electric locomotive 661
Bogie Y25
http://www.sinvoz.rs/en/products/maintenance-and-repair-bogi...


MAŠINOVOĐA I LOŽAČ NA LOKOMOTIVI
- SI, 296 - 297. — Bisel osovina
Usled prinudnih pomeranja osovine čas levo čas desno, koja proističu od neravnina na putu, bisel-osovine se primenjuju na lokomotivama čija brzina ne sme biti veća od 80 km/čas.
- Bisel-osovina jeste izum inženjera Bisel-a.
https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala puno Nataša!





Reference comments


1 hr peer agreement (net): -1
Reference: bissel-bogies > okretna postolja

Reference information:
8607.11 -- Driving bogies and bissel-bogies
8607.12 -- Other bogies and bissel-bogies

8607.11 -- pogonska okretna postolja
8607.12 -- ostala okretna postolja

http://zakon.poslovna.hr/public/ugovor-o-slobodnoj-trgovini-...

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 24
Note to reference poster
Asker: Hvala!


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
disagree  Aleksandar Protić: Obrtno/okretno postolje je samo "bogie", a "bissel-bogie" je posebna vrsta obrtnog postolja za koju tražimo prevod.
9 hrs
  -> OK! Greetings!!

2 days 8 hrs
Reference: MAŠINOVOĐA I LOŽAČ NA LOKOMOTIVI

Reference information:
Skretala najvećim delom nalaze primenu kod brzovoznih lokomotiva, jer ove raspolažu manjim brojem vezanih osovina te se s toga prednji viseći deo ovakvih lokomotiva uvek oslanja na naročiti ram u kome su smeštene po dve slobodne osovine koje, ukupno sa svojim ramom, sačinjavaju jedno okretno postolje, tzv. skretalo.


SI, 296 - 297. — Bisel osovina
Usled prinudnih pomeranja osovine čas levo čas desno, koja proističu od neravnina na putu, bisel-osovine se primenjuju na lokomotivama čija brzina ne sme biti veća od 80 km/čas.

Bisel-osovina jeste izum inženjera Bisel-a.

https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24
Note to reference poster
Asker: Hvala Nataša!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search