air bomb repeater

Serbo-Croat translation: zraèni repetitor

13:13 Jun 9, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / aviation technology
English term or phrase: air bomb repeater
o astronautu koji leti satlom:

...he is basically one of the 200 people qualified to fly on what is basically the world's faster air bomb repeater.

Citava prica je o letovima u svemir, probijanju zvucnog zida itd.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:zraèni repetitor
Explanation:
Tu se radi o zraènom repetitoru sa ljudskom posadom. Oèito je da je air bomb greška, kao i još neke u tekstu.
Inaèe se za Airborne koristi prijevod zraèni kao i u primjeru:
Gerard Peter Kuiper
... od 12000 metara (u stratosferi) koji je poslije njegove smrti dobio oznaku
KAO što znaèi Kuiper Airborne Observatory (Kuiperov zraèni opservatorij). ...
eskola.hfd.hr/fizika_svemira/bio/kuiper.html - 11k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 37 mins (2005-06-10 06:50:52 GMT)
--------------------------------------------------

Radi se o letjelicama koje lete na velikoj visini s odgovarajucom opremom koje onda primaju signal sa zemlje te ga pojacavaju i vracaju nazad, a to se koristi kao vrlo jeftina metoda u kontemporarnim komunikacijama, GPS, WLAN itd. Znaci avion koristi svoju elevaciju, visinu, u kružnoj putanji, umjesto da je staticki baziran na nekoj fizickoj tocki (planini).
Airborne Repeater kao dio opreme vecine aviona (civilnih i vojnih) u aeronautici je sasvim nesto drugo.
Selected response from:

Mike Lovric
Grading comment
vas odgovor je blize istini verovatno, ali sam morao da nesto smutim, da bi bilo jasno i uklopilo se u titl. Hvala na trudu!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zraèni repetitor
Mike Lovric
4bespilotna letilica (leteci repetitor)
Ljiljana Malovic


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
airborne repeater
bespilotna letilica (leteci repetitor)


Explanation:
Mislim da se ovdje radi o stamparskoj greski:
air bomb treba da bude airborne posto je airbomb repeater vrsta vatrometa, a sumnjam da taj astronaut leti na vatrometu(?!).

Airborne repeater je uredjaj, repetitor, koji se nalazi u bespilotnoj letilici i tom letilicom se upravlja sa komandnog mosta. Vjerovatno je taj covjek jedan od 200 obucenih 'pilota' koji upravljaju ovom letilicom sa zemlje.

Mislim da je to to. To nije onaj 'nevidljivi'(ili jeste?)

http://www.globalsecurity.org/military/systems/ground/win.ht...

http://www.hrvatski-vojnik.hr/Hrvatski-vojnik/942003/bespilo...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 47 mins (2005-06-09 19:00:46 GMT)
--------------------------------------------------

(j) Airborne Repeater a part of PCS is a communications package for the fixed-wing unmanned airborne vehicle (UAV).



Ljiljana Malovic
Netherlands
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 12

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zraèni repetitor


Explanation:
Tu se radi o zraènom repetitoru sa ljudskom posadom. Oèito je da je air bomb greška, kao i još neke u tekstu.
Inaèe se za Airborne koristi prijevod zraèni kao i u primjeru:
Gerard Peter Kuiper
... od 12000 metara (u stratosferi) koji je poslije njegove smrti dobio oznaku
KAO što znaèi Kuiper Airborne Observatory (Kuiperov zraèni opservatorij). ...
eskola.hfd.hr/fizika_svemira/bio/kuiper.html - 11k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 37 mins (2005-06-10 06:50:52 GMT)
--------------------------------------------------

Radi se o letjelicama koje lete na velikoj visini s odgovarajucom opremom koje onda primaju signal sa zemlje te ga pojacavaju i vracaju nazad, a to se koristi kao vrlo jeftina metoda u kontemporarnim komunikacijama, GPS, WLAN itd. Znaci avion koristi svoju elevaciju, visinu, u kružnoj putanji, umjesto da je staticki baziran na nekoj fizickoj tocki (planini).
Airborne Repeater kao dio opreme vecine aviona (civilnih i vojnih) u aeronautici je sasvim nesto drugo.

Mike Lovric
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 10
Grading comment
vas odgovor je blize istini verovatno, ali sam morao da nesto smutim, da bi bilo jasno i uklopilo se u titl. Hvala na trudu!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search