superscript

Serbo-Croat translation: eksponent; superskript

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:superscript
Serbo-Croat translation:eksponent; superskript
Entered by: Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)

16:39 Sep 21, 2008
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Agriculture / pesticides
English term or phrase: superscript
superscript is first three letters of batch code on container
Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
United States
eksponent
Explanation:
jasno je iz objasnjenja (da je u pitanju istaknuti (exposed)deo sifre -a ako bi mogli da saznate da li su ta slova stavljena iznad ostalih znakova sifre (kao sto je to slucaj u matematici)onda je slucaj potpuno jasan
Uostalom, znacenje reci 'exponent' nam kazuje da je ovo pravi izbor termina dato kao primer (iz M. Webster Collegiate Dict)
(prevod je i 'u natpisu', 'natpisivanje"
Selected response from:

Ljiljana Krstic
Serbia
Grading comment
Hvala.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eksponentni tekst
Dragomir Kovacevic
4eksponent
Ljiljana Krstic
Summary of reference entries provided
Katarina Delic

Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eksponent


Explanation:
jasno je iz objasnjenja (da je u pitanju istaknuti (exposed)deo sifre -a ako bi mogli da saznate da li su ta slova stavljena iznad ostalih znakova sifre (kao sto je to slucaj u matematici)onda je slucaj potpuno jasan
Uostalom, znacenje reci 'exponent' nam kazuje da je ovo pravi izbor termina dato kao primer (iz M. Webster Collegiate Dict)
(prevod je i 'u natpisu', 'natpisivanje"

Example sentence(s):
  • Eksponenti (superscript) se označavaju tako što se stave između velikih zagrada { i }.
  • exponent=a symbol written above and to the right of a mathematical expression

    Reference: http://sr.openoffice.org/docs/AtomixLinux_OOo1.1_dokumentaci...
Ljiljana Krstic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Hvala.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eksponentni tekst


Explanation:
ovo je iz ms glossara za Word2003_SP1_en-sr:
"Positions elements as superscripts or subscripts"
prevod: "Postavlja elemente kao eksponentni ili indeksni tekst"
mozda je odvec strucno.

Dragomir Kovacevic
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala.





Reference comments


1 hr
Reference

Reference information:
U zavisnosti od toga šta je kod vas 'superskript', možete od ponuđenih značenja i sami odabrati rešenje.

superscript izložilac
superscript eksponent
superscript natpis
superscript superskript

Ja bih samo bliže objasnila ovo eksponent. Tome bi odgovarala sledeća definicija engleske reči 'superscript' - A character set, printed, or written above and immediately to one side of another (na primer, x na kvadrat).


    Reference: http://www.krstarica.com/dictionary/english-serbian/index.ph...
    Reference: http://www.thefreedictionary.com/superscript
Katarina Delic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Note to reference poster
Asker: Hvala Katarina.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search