ferric sodium diphosphate

Serbo-Croat translation: ferinatrijumdifosfat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ferric sodium diphosphate
Serbo-Croat translation:ferinatrijumdifosfat
Entered by: Bogdan Petrovic

08:19 Mar 21, 2010
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: ferric sodium diphosphate
ferric sodium diphosphate
Bogdan Petrovic
Serbia
ferinatrijumdifosfat
Explanation:
Opet ne mogu da nađem referencu ali to je to.

Ovde imamo za natrijumdifosfat:
http://www.mojamansarda.com/index.php?topic=229.90
U prevodu natrijumdifosfat i natrijumbikarbonat

--------------------------------------------------
Note added at 3 days23 hrs (2010-03-25 08:17:01 GMT)
--------------------------------------------------

I na slovenačkom:
www.gzs.si/pripone/2537/oei10897d2537.pdf
-- feri natrijev difosfat

Prefiksi 'feri' i 'fero' se oba odnose na gvožđe ali značenje nije isto:
ferric - koji sadrži trovalentno gvožđe = feri
ferro-compund - fero-jedinjenje (sadrži dvovalentno gvožđe) = fero
npr: ferroferric compound - feroferi-jedinjenje (sadrži dvovalentno i trovalentno gvožđe)
ref. Hemijsko-tehnološki rečnik, A. Mihailidi, M. Mihailidi
Iz istog rečnika npr.:
ferric potassium sulphate - ferikalijumsulfat, dvoguba so kalijumsulfata i ferisulfata
ovo vaše bi bila dvoguba so feridifosfata i natrijumdifosfata
Evo ga natrijumdifosfat:
http://www.tehnologijahrane.com/standardi/pravilnici-za-doda...
Belančevinasti proizvodi od krvi zaklane stoke, u smislu ovog pravilnika, jesu praškasti proizvodi dobijeni od krvi ili od njenih komponenti, koji su obrađeni sredstvima za stabilizaciju.
Sredstva za stabilizaciju koja se mogu koristiti za proizvode iz stava 1 ovog člana jesu: natrijum-monofosfat, natrijum-difosfat, natrijum-trifosfat, natrijum-polifosfat, odnosno njihove mešavine i natrijum-citrat.
Za feridifosfat sam vam dala reference na slovenačkom i bugarskom kod pitanja za to jedinjenje.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ferinatrijumdifosfat
Mira Stepanovic
5željezo natrij difosfat
Sanja Demut


  

Answers


2 days 54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
željezo natrij difosfat


Explanation:
Na hrvatskom je to željezo natrij difosfat.
Ispod sam stavila link na Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi: Pravilnik o hrani za posebne prehrambene potrebe u kojem se pojavljuje ovaj izraz.


    Reference: http://209.85.129.132/search?q=cache:y33c5mp1o1wJ:www.mps.hr...
Sanja Demut
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ferinatrijumdifosfat


Explanation:
Opet ne mogu da nađem referencu ali to je to.

Ovde imamo za natrijumdifosfat:
http://www.mojamansarda.com/index.php?topic=229.90
U prevodu natrijumdifosfat i natrijumbikarbonat

--------------------------------------------------
Note added at 3 days23 hrs (2010-03-25 08:17:01 GMT)
--------------------------------------------------

I na slovenačkom:
www.gzs.si/pripone/2537/oei10897d2537.pdf
-- feri natrijev difosfat

Prefiksi 'feri' i 'fero' se oba odnose na gvožđe ali značenje nije isto:
ferric - koji sadrži trovalentno gvožđe = feri
ferro-compund - fero-jedinjenje (sadrži dvovalentno gvožđe) = fero
npr: ferroferric compound - feroferi-jedinjenje (sadrži dvovalentno i trovalentno gvožđe)
ref. Hemijsko-tehnološki rečnik, A. Mihailidi, M. Mihailidi
Iz istog rečnika npr.:
ferric potassium sulphate - ferikalijumsulfat, dvoguba so kalijumsulfata i ferisulfata
ovo vaše bi bila dvoguba so feridifosfata i natrijumdifosfata
Evo ga natrijumdifosfat:
http://www.tehnologijahrane.com/standardi/pravilnici-za-doda...
Belančevinasti proizvodi od krvi zaklane stoke, u smislu ovog pravilnika, jesu praškasti proizvodi dobijeni od krvi ili od njenih komponenti, koji su obrađeni sredstvima za stabilizaciju.
Sredstva za stabilizaciju koja se mogu koristiti za proizvode iz stava 1 ovog člana jesu: natrijum-monofosfat, natrijum-difosfat, natrijum-trifosfat, natrijum-polifosfat, odnosno njihove mešavine i natrijum-citrat.
Za feridifosfat sam vam dala reference na slovenačkom i bugarskom kod pitanja za to jedinjenje.

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 56
Grading comment
hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search