lab hoods

Serbo-Croat translation: laboratorijski digestor/kapela/ekshaustor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lab hoods
Serbo-Croat translation:laboratorijski digestor/kapela/ekshaustor
Entered by: Tamara Vlahovic Sanovic

10:27 May 19, 2011
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / environmental protection
English term or phrase: lab hoods
• Avoid storing chemicals on bench tops or lab hoods
Tamara Vlahovic Sanovic
laboratorijski digestor/kapela/ekshaustor
Explanation:

„Elektronska pravna baza

1. za fizičko-hemijski pregled vode za piće u jednoj ili više prostorija prostor za:
a) laboratoriju sa kapelom (digestorom),
b) za aparaturu,
v) za perionicu i
g) za magacin;“
( http://bazapropisa.net/sr/pravilnici/4363-pravilnik-o-bliim-... )


„Ventilacija laboratorija

Digestori ili kapele su sve vrste odvoda za odsisavanje štetnih gasova i mirisa koji se razvijaju prilikom raznih procesa i reakcija.“
( http://elektroluks.mk/index.php?option=com_docman&task=doc_v... )


„HealthBosnia.com – Rijecnik

ekshaustor, exhaustor, oris, f (lat.), id. eng., ograđeni i zatvoreni prostor u laboratoriju koji ima dobru ventilaciju i služi za odavanje para i otklanjenje neugodnih mirisa hemijskih spojeva, te kao mjesto za isušivanje.“
( http://healthbosnia.com/rijecnik/e.htm )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3laboratorijski digestor/kapela/ekshaustor
V&M Stanković
5 +1laboratorijski digestori (ventilacijski ormanski uređaji)
Dragana Samardžijević
4laboratorijski digestori
anatos


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
laboratorijski digestori (ventilacijski ormanski uređaji)


Explanation:
http://www.labconco.com/_scripts/editc25.asp?catid=46
Basic Laboratory Hoods are designed specifically for laboratories, classrooms and light duty applications where safe ventilation is required. Constructed of epoxy-coated steel, BasicHoods are economical and have a smaller overall height and depth than traditional hoods so they fit in areas with low ceilings or narrow aisles.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:YOoJv1L...
http://en.wikipedia.org/wiki/Fume_hood

A fume hood or fume cupboard is a type of local[1] ventilation device that is designed to limit exposure to hazardous or noxious fumes, vapors or dusts.

http://www.analysis.rs/site/index.php?option=com_content&vie...


“SCALA” LABORATORIJSKI DIGESTORI
Obzirom na značaj digestora u hemijskoj laboratoriji pri radu sa gasovima, parama, supstancama koje su toksične u velikim koncentracijama, WALDNER-ov proizvodni program obuhvata digestore različitih namena koji su izrađeni po EN standardima.
http://www.grga-melita.hr/digestori.asp
DIGIM™ metalni digestori su sam vrh ponude GIM lab™ laboratorijskog namještaja. Visokokvalitetni materijali posebno prilagođeni i zaštićeni. Pojačana otpornost prema raznim kemikalijama, jamče dugotrajnost i DIGIM™ digestora. Posebno stavljamo naglasak na digestor s AFM™ tehnologijom (procesorski upravljanom kontrolom protoka zraka).


Dragana Samardžijević
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković
11 mins
  -> Hvala!

neutral  Mira Stepanovic: Pojam "ventilacijski ormanski uređaji" ne postoji. / Nisam sigurna da znate da se u to polje upisuje isključivo prevod traženog pojma i sve napisano se smatra prevodom jer sve ide u glosar kao prevod. Sva pojašnjenja se pišu u samom odgovoru.
1 hr
  -> To nije sinonim već pojašnjenje funkcije i zbog toga je stavljeno u zagradu, nije razdvojeno sa "/". Cini mi se da je koleginica Stanković to upravo tako i shvatila, pošto se složila./Uvek mi je cilj,osim tačnosti,da prevod bude što jasniji na prvi pogled

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
lab hood
laboratorijski digestor/kapela/ekshaustor


Explanation:

„Elektronska pravna baza

1. za fizičko-hemijski pregled vode za piće u jednoj ili više prostorija prostor za:
a) laboratoriju sa kapelom (digestorom),
b) za aparaturu,
v) za perionicu i
g) za magacin;“
( http://bazapropisa.net/sr/pravilnici/4363-pravilnik-o-bliim-... )


„Ventilacija laboratorija

Digestori ili kapele su sve vrste odvoda za odsisavanje štetnih gasova i mirisa koji se razvijaju prilikom raznih procesa i reakcija.“
( http://elektroluks.mk/index.php?option=com_docman&task=doc_v... )


„HealthBosnia.com – Rijecnik

ekshaustor, exhaustor, oris, f (lat.), id. eng., ograđeni i zatvoreni prostor u laboratoriju koji ima dobru ventilaciju i služi za odavanje para i otklanjenje neugodnih mirisa hemijskih spojeva, te kao mjesto za isušivanje.“
( http://healthbosnia.com/rijecnik/e.htm )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
1 hr

agree  Natasa Djurovic
8 hrs

agree  anatos
19 hrs





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search