design environment criteria

Serbo-Croat translation: uslovi (zaštite) životne sredine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:design environment criteria
Serbo-Croat translation:uslovi (zaštite) životne sredine
Entered by: Mira Stepanovic

09:51 Dec 19, 2006
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense / skladistenje municije i eksploziva
English term or phrase: design environment criteria
The Manual is intended to serve as a guide for authorities who are engaged in the planning and construction of ammunition storage depots of a capacity of not less than 500 kg of Net Explosives Quantity
(NEQ) per storage site and for those who are responsible for the safe storage of ammunition. It also gives principles and criteria for other related matters such as design environment criteria, etc
Bogdan Petrovic
Serbia
uslovi (zaštite) životne sredine
Explanation:

mislim da je to uobičajen prevod[PDF]

"...sprovode mere i uslovi zaštite životne sredine u. planiranju i izgradnji... "
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
To je to, vrlo je generalni kontekst
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1projektni kriterijumi zaštite životne sredine
V&M Stanković
3uslovi (zaštite) životne sredine
Mira Stepanovic


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uslovi (zaštite) životne sredine


Explanation:

mislim da je to uobičajen prevod[PDF]

"...sprovode mere i uslovi zaštite životne sredine u. planiranju i izgradnji... "


    Reference: http://www.lawdem.org/200558c5.pdf
Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
To je to, vrlo je generalni kontekst

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
projektni kriterijumi zaštite životne sredine


Explanation:
"UKAZ O PROGLAŠENJU ZAKONA O PROSTORNOM PLANU REPUBLIKE SRBIJE
...
U investicionim odlukama o materijalnoj proizvodnji striktno ce se poštovati lokacioni, tehno-ekonomski i kriterijumi zaštite životne sredine, koji su usvojeni na nacionalnom nivou."
(http://www.mugrs.sr.gov.yu/srp_pdf/z007.pdf)



"ZAKON O OSNOVAMA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE
...
II PRINCIPI I KRITERIJUMI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE
Član 4
Radi obezbeđivanja prava čoveka na život i razvoj u zdravoj životnoj sredini, u Saveznoj Republici Jugoslaviji uspostavlja se integralni sistem zaštite životne sredine, planiranjem i upravljanjem prirodnim bogatstvima i sprovođenjem mera zaštite životne sredine."
(http://www.bgcentar.org.yu/documents/ZAKON zivotna sredina.p...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-12-19 11:10:04 GMT)
--------------------------------------------------

Hrvatski vojnik - Internet izdanje
...
The most important design criteria that have to be met in counter-mine ships, ... Najvažniji projektni kriteriji koji se moraju zadovoljiti kod protuminskih ...
(http://www.hrvatski-vojnik.hr/hrvatski-vojnik/0822006/brlic....

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
34 mins
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search