disclaimer

Serbo-Croat translation: Vidite link !

07:09 Dec 17, 2003
English to Serbo-Croat translations [PRO]
English term or phrase: disclaimer
to je napomena, ali mi treba u dve varijante:

Links disclaimer - firma koja drzi internet sajt odrice se odgovornosti za eventualni uvredljivi sadrzaj na drugim sajtovima za koje postoje linkovi na njenom sajtu

Liability disclaimer - takodje odricanje od odgovornosti za eventualne zloupotrebe informacija koje se mogu naci na tom sajtu
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:Vidite link !
Explanation:
www.proz.com/kudoz/586346

Koji put rjesenje vec tu samo ga treba naci.
Pozdrav !
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Vidite link !
IVAN-57
4 +1opozivanje linkova, opoziv(anje) odgovornosti
TBQGS (X)


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opozivanje linkova, opoziv(anje) odgovornosti


Explanation:
Links disclaimer - poricanje odgovornosti za sadrzaj linkova (stranica na koje ti linkovi vode)

Liability disclaimer - opozivanje (poricanje, nepriznavanje) odgovornosti

TBQGS (X)
PRO pts in pair: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
3 hrs
  -> Hvala.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Vidite link !


Explanation:
www.proz.com/kudoz/586346

Koji put rjesenje vec tu samo ga treba naci.
Pozdrav !

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 94
Grading comment
hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search