Assessment Feedback Report

Serbo-Croat translation: izveštaj o povratnoj informaciji procene psihološkog profila

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Assessment Feedback Report
Serbo-Croat translation:izveštaj o povratnoj informaciji procene psihološkog profila
Entered by: ipv

11:16 Feb 2, 2011
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / Psychometric Test
English term or phrase: Assessment Feedback Report
naslov; hvala :)
ipv
izveštaj o povratnoj informaciji procene psihološkog profila
Explanation:
http://oneway-consulting.com/OneWay.AssesmentsBrosura.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-02-02 16:40:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ako cemo pravo bitan je assessment, a to je procena psiholoskog profila i u to sam sigurna, pa bi dopuna mom odgovoru bila: Izveštaj o proceni psihološkog profila na osnovu povratne informacije. Smatram da je nemoguće izostaviti procenu psihološkog profila, a da ga okrećemo u krug možemo do mile volje :)
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2izveštaj o povratnoj informaciji procene psihološkog profila
Natasa Djurovic
5izveštaj o proceni sa povratnim informacijama
Sanja Mihailovic
4Izveštaj o proceni povratnih informacija
Silvana Hadzic


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assessment feedback report
Izveštaj o proceni povratnih informacija


Explanation:
ako se ne varam, može i ovako.. :)

Silvana Hadzic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
assessment feedback report
izveštaj o proceni sa povratnim informacijama


Explanation:
Mislim da se ovde radi o izveštaju o proceni koji sadrži i povratne informacije (feedback, komentare i sl.)

Sanja Mihailovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
assessment feedback report
izveštaj o povratnoj informaciji procene psihološkog profila


Explanation:
http://oneway-consulting.com/OneWay.AssesmentsBrosura.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-02-02 16:40:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ako cemo pravo bitan je assessment, a to je procena psiholoskog profila i u to sam sigurna, pa bi dopuna mom odgovoru bila: Izveštaj o proceni psihološkog profila na osnovu povratne informacije. Smatram da je nemoguće izostaviti procenu psihološkog profila, a da ga okrećemo u krug možemo do mile volje :)

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
49 mins
  -> Hvala!

agree  Dušan Janjić
3 days 5 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search