stabilising infill

Serbo-Croat translation: supstrat/punjenje za stabilnost terena

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stabilising infill
Serbo-Croat translation:supstrat/punjenje za stabilnost terena
Entered by: Mirjana Gacanovic

19:59 Jul 22, 2016
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: stabilising infill
Iz specifikacije (karakteristike) vještačke trave za fudbalske terene.
Mirjana Gacanovic
Bosnia and Herzegovina
supstrat/punjenje za stabilnost terena
Explanation:
Među najvažnijim elementima profila terena je nosivi supstrat na kojem se nalazi travnjak. Supstrat mora zadovoljiti elemente drenaže (propusnost), stabilnosti, potrebne tvrdoće, ishranjenosti, otpornosti na oštećenja i sposobnost brze regeneracije nakon oštećenja. Supstrat se sastoji od riječnog ili kvarcnog pijeska granulacije 0-4 mm i 4-8 mm u odgovarajućem omjeru,

http://www.hortikultura-custic.com/sportski_tereni.html
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Najljepsa hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(pješćana) ispuna vještačke trave
LogosART
3supstrat/punjenje za stabilnost terena
Lingua 5B


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(pješćana) ispuna vještačke trave


Explanation:
ispuna vještačke trave
http://sportskepodloge.ba/prodajni-asortiman/vjestacka-trava...


K.1.3. Ispuna od kvarcnog pijeska
Dobava i ugradnja kvarcnog pijeska slijedećih karakteristika: - silicijev (>95%) ispran i osušen, okruglog zrna (>80%),
granulacije 0,3 - 1,25 mm. Količina usipa:
- kvarcni pijesak 10 mm
K.1.4. Ispuna od TPE (TermoPlastiĉni Elastomer)
Dobava i ugradba ispune TPE (TermoPlastični Elastomer) slijedećih karakteristika: - TPE (TermoPlastični Elastomer) zelene boje, granulacija 0,5-2,5 mm
- Specifična gustoća (apparent density) manja od 1,50 g/cm3
Količina usipa:
- zeleni TPE (TermoPlastični Elastomer) u debljini sloja od minimalno 10 mm
- UV stabilan, postojane boje, termostabilan.
http://www.rijekasport.hr/sites/default/files/d1717c8b-8d84-...

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
supstrat/punjenje za stabilnost terena


Explanation:
Među najvažnijim elementima profila terena je nosivi supstrat na kojem se nalazi travnjak. Supstrat mora zadovoljiti elemente drenaže (propusnost), stabilnosti, potrebne tvrdoće, ishranjenosti, otpornosti na oštećenja i sposobnost brze regeneracije nakon oštećenja. Supstrat se sastoji od riječnog ili kvarcnog pijeska granulacije 0-4 mm i 4-8 mm u odgovarajućem omjeru,

http://www.hortikultura-custic.com/sportski_tereni.html

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Najljepsa hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search