SWIM SAFE BABY SUPPORT

Slovak translation: destská podpora pre bezpečné plávanie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SWIM SAFE BABY SUPPORT
Slovak translation:destská podpora pre bezpečné plávanie
Entered by: Dušan Ján Hlísta

17:11 Oct 31, 2013
English to Slovak translations [PRO]
Advertising / Public Relations / pomôcky pre plávanie
English term or phrase: SWIM SAFE BABY SUPPORT
z reklamnej tabuľky
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
destská podpora pre bezpečné plávanie
Explanation:
Mili kolegovia, nesmieme prosim zabudnut, ze autor tohoto nazvu hovori aj o plavani a aj o bezpecnosti!

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-11-02 20:05:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Dusan
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
vďaka Georgie - Dušo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4destská podpora pre bezpečné plávanie
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4nafukovacia opora pre malé deti
Jan Ramza
4detská opora/podpera
Maria Chmelarova
4detské nafukovacie plávacie sedátko
Jan Chupac


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swim safe baby support
detské nafukovacie plávacie sedátko


Explanation:
prvý link je anglický, druhý slovenský


    Reference: http://www.amazon.co.uk/Bestway-Swim-Safe-Baby-Support/dp/B0...
    Reference: http://www.maderna.sk/katalog/product/14272/
Jan Chupac
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swim safe baby support
detská opora/podpera


Explanation:
pre deti na plávanie
deti v tom nesedia ale sa opieraju, nohy maju volne atd.. ...

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swim safe baby support
nafukovacia opora pre malé deti


Explanation:
alebo aj "nafukovacie sedátko pre malé deti", ak sa v názve ďalej vyskytuje slovo "seat" ako napr. tu:
http://www.amazon.com/Bestway-Swim-Support-Swimming-Years/dp...


Jan Ramza
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
swim safe baby support
destská podpora pre bezpečné plávanie


Explanation:
Mili kolegovia, nesmieme prosim zabudnut, ze autor tohoto nazvu hovori aj o plavani a aj o bezpecnosti!

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2013-11-02 20:05:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Dusan

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
vďaka Georgie - Dušo




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search