weed wiper

Slovak translation: rotačný dotykový aplikátor herbicídov

13:48 Nov 8, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Agricultural machinery, weed control
English term or phrase: weed wiper
I would like to ask how to correctly call this machine for wiping weeds with herbicide in Slovak.
Thank you.
Paulina Laukova
Slovak translation:rotačný dotykový aplikátor herbicídov
Explanation:
príp. aj rotačný dotykový aplikátor herbicídov

Ide zrejme o nanášanie herbicídov valcom, na ktorom je špongia alebo nejaký nasiakavý materiál a ktorý sa otáča a "stiera" burinu, pričom sa na ňu kontaktným spôsobom nanesie herbicíd.

http://www.blaneyagri.com/machinery/weed-wipers/
http://www.smuckermfg.net/pages/weedwipers.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2015-11-08 18:23:49 GMT)
--------------------------------------------------

Výraz "príp. aj rotačný dotykový aplikátor herbicídov" je tu naviac, zabudla som ho vymazať
Selected response from:

Blanka Bajusová
Grading comment
Dakujem, pouzila som vas termin.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rotačný dotykový aplikátor herbicídov
Blanka Bajusová
3stroj/rám na postrekovanie a ohýbanie buriny
Igor BURAK


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stroj/rám na postrekovanie a ohýbanie buriny


Explanation:
http://www.smuckermfg.net/pages/weedwipers.aspx
http://www.oslavan.sk/predaj/vinohradnictvo-a-ovocinarstvo/s...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rotačný dotykový aplikátor herbicídov


Explanation:
príp. aj rotačný dotykový aplikátor herbicídov

Ide zrejme o nanášanie herbicídov valcom, na ktorom je špongia alebo nejaký nasiakavý materiál a ktorý sa otáča a "stiera" burinu, pričom sa na ňu kontaktným spôsobom nanesie herbicíd.

http://www.blaneyagri.com/machinery/weed-wipers/
http://www.smuckermfg.net/pages/weedwipers.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2015-11-08 18:23:49 GMT)
--------------------------------------------------

Výraz "príp. aj rotačný dotykový aplikátor herbicídov" je tu naviac, zabudla som ho vymazať


    Reference: http://www.profesionalservis.sk/sk/uspory
    Reference: http://www.naturadk.eu/produkty/Kontaktn%C3%AD%20aplik%C3%A1...
Blanka Bajusová
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dakujem, pouzila som vas termin.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
15 hrs
  -> Vďaka

agree  Michal Zugec
1 day 2 hrs
  -> Vďaka




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search