iberian pigs

Slovak translation: iberské ošípané

14:54 May 18, 2016
English to Slovak translations [PRO]
Science - Agriculture / pigs
English term or phrase: iberian pigs
zdravím, rád by som sa uistil, že preklad tohto výrazu je pyrenejské ošípané, nie iberijské..
Ďalej mám zopár výrazov, poprosím o návrhy, respektíve potvrdenie správnosti prekladu. Ďakujem
1. fodder-fattened pigs - ošípané vykrmované krmivom rastlinného pôvodu?
2. Acorn-fed or mast-finished pigs - Ošípané kŕmené žaluďmi alebo bukvicami?
3. Pigs fed or finished on fodder - ?
Jan Lindeman
Slovakia
Slovak translation:iberské ošípané
Explanation:
Ja som za iberské - v súlade s Eurlex

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2016-05-18 15:50:47 GMT)
--------------------------------------------------

Iberskú ošípanú uvádza dokonca aj JULS: http://slovniky.juls.savba.sk/?w=iberský&s=exact&c=W397&d=ks...
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1iberské ošípané
Michal Zugec
4pyrenejské ošípané
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pyrenejské ošípané


Explanation:
pyrenejské ošípané sú podľa mňa v pohode (no ešte lepšia je vegetariánska strava - pre vlastné zdravie aj pre životné prostredie! :-))

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2016-05-18 15:06:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ostatné výrazy zadajte prosím osobitne Jan, tu to celé funguje len po jednotlivých slovách a slovných spojeniach


Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
iberské ošípané


Explanation:
Ja som za iberské - v súlade s Eurlex

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2016-05-18 15:50:47 GMT)
--------------------------------------------------

Iberskú ošípanú uvádza dokonca aj JULS: http://slovniky.juls.savba.sk/?w=iberský&s=exact&c=W397&d=ks...


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-SK-CS/TXT/?uri=CEL...
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-SK-CS/TXT/?uri=CEL...
Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sona Poltarska: http://hamlovers.sk/product/sk/92/811/Sunka_La_jabuguena_ibe...
14 hrs
  -> vďaka




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search