High bay forklift drivers

Slovak translation: vodiči VZV pre prácu v sklade

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:High bay forklift drivers
Slovak translation:vodiči VZV pre prácu v sklade
Entered by: Michal Zugec

13:05 Dec 23, 2010
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: High bay forklift drivers
Jedná sa o zoznam pracovných pozícií v sklade a továrni na výrobu potravín:

High bay forklift drivers
Pouch meat prep operators
Pouch filler / tunnel operators
Retorting and stack handling operators and end of line robot/palletising.

Krajina je Irsko
Dakujem
Kristian Madar
Slovakia
vodiči VZV pre prácu v sklade
Explanation:
VZV - vysokozdvižný vozík by som nechal v skratke.
"High bay" by som neriešil, lebo to je len ďalší a dlhší popis.
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vodiči VZV pre prácu v sklade
Michal Zugec
3vodiči VZV s vysokým zdvihom
Rad Graban
3vodiči VZV na zdvíhanie do (väčšej) výšky
Slavomir BELIS


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
high bay forklift drivers
vodiči VZV pre prácu v sklade


Explanation:
VZV - vysokozdvižný vozík by som nechal v skratke.
"High bay" by som neriešil, lebo to je len ďalší a dlhší popis.

Example sentence(s):
  • Hľadáme vhodných kandidátov na prácu vodiča VZV. Pracovnou náplňou je dokladanie tovaru do regálov, ktoré sú až v 5 metrovej výške a taktiež vykladanie alebo aj nakladanie paliet s tovarom

    Reference: http://dkrs.sk/57/pozicia-detail/
Michal Zugec
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sarka Rubkova
1 hr
  -> vďaka

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
high bay forklift drivers
vodiči VZV na zdvíhanie do (väčšej) výšky


Explanation:
vodiči VZV na zdvíhanie do vyšších regálov

Možno trochu doslovnejší preklad, ale presný, pričom neznie cudzo ani nič také.

Ide o to, že môže ísť o (vysoko) špecializovanú pracovnú pozíciu a všeobecné "práca v sklade" tomu nemusí veľmi zodpovedať. Niekto si totiž môže povedať "nadvihnúť paletu s tovarom a previezť ju niekde do skladu nie je žiadny problém, to je ľahká práca, tak o túto prácu sa budem uchádzať", potom príde do roboty a zistí, že celý deň alebo väčšinu dňa musí vykladať/skladať tovar do/z vysokých regálov a podobne. Lebo nie každý sklad musí mať vysoké regále, nie každý tovar možno vykladať do vysokých regálov a podobne. Okrem toho, jeden vodič VZV môže tovar len prevážať a druhý (trebárs za väčší plat) môže tovar len vykladať a skladať...

Na druhej strane, asi každý "vysoko zdvižný vozík" má "vysoký zdvih", ale to neznamená, že vykladá aj do výšok, lebo ak v nejakom sklade nie sú vysoké regále, tak asi nie.



Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
high bay forklift drivers
vodiči VZV s vysokým zdvihom


Explanation:
Ďalší návrh.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days22 hrs (2010-12-26 11:25:24 GMT)
--------------------------------------------------

"S vysokým zdvihom" preto, lebo väčšina (štandardných) VZV má zdvih približne 3 metre, ale existujú aj VZV so zdvihom 7 alebo 9 metrov (možno aj viac).

Rad Graban
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search