stage dies and transfer dies

Slovak translation: pracovné a prepravné formy/raznice/matrice

11:19 Jun 15, 2016
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: stage dies and transfer dies
Kontext nie je. Je to len zoznam služieb a produktov, ktoré ponúka istá spoločnosť. Je to pod kategóriou "Steel Metal Forming and Assemblies". Ďakujem za pomoc!
Gabriela Simonova
Italy
Slovak translation:pracovné a prepravné formy/raznice/matrice
Explanation:

Výber z výrazov oddelených lomítkom už naozaj záleží na konkrétnej aplikácii, ale uviedol som ich v poradí mnou určenej pravdepodobnosti.
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
Ďakujem!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stupňové nástroje (matrice)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3prievlak
Oskar Salay
3pracovné a prepravné formy/raznice/matrice
Igor BURAK


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracovné a prepravné formy/raznice/matrice


Explanation:

Výber z výrazov oddelených lomítkom už naozaj záleží na konkrétnej aplikácii, ale uviedol som ich v poradí mnou určenej pravdepodobnosti.

Igor BURAK
Slovakia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 26
Grading comment
Ďakujem!

8 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prievlak


Explanation:
ak to je pod kategóriou metal forming bez bližšieho kontextu, die môže byť aj prievlak

Oskar Salay
Slovakia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transfer dies
stupňové nástroje (matrice)


Explanation:
tieto som našiel v nemeckom technickom slovníku, tie druhé nie

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search