layering

Slovak translation: layering

08:41 Aug 14, 2017
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: layering
Dokument o tom, ako sa majú zobrazovať výpisy z účtu, ak sa posielajú elektronickými prostriedkami, konkrétne, že sa môže použiť "layering and pop-ups", ale údaje vo výpise z účtu musia byť v tom prípade jasne čitateľne a viditeľné.

Nenašla som, aký je ekvivalent "layering" v slovenčine. Či sa to prekladá ako "vrstvenie" alebo nejako inak.
Gabriela Simonova
Italy
Slovak translation:layering
Explanation:
Takto to používa Eurlex
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
Ďakujem :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vrstvenie (layering)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3použitie vrstiev
Igor BURAK
3navrstvenie
Dušan Ján Hlísta
2layering
Michal Zugec


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
layering


Explanation:
Takto to používa Eurlex

Example sentence(s):
  • Digitálne nástroje vrátane layeringu a vyskakovacích okien sú povolené pod podmienkou, že všetky informácie

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-SK-CS/TXT/?uri=CEL...
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-SK-CS/TXT/?uri=CEL...
Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ďakujem :-)

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
navrstvenie


Explanation:
podľa Microsoftu:
https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString...

Dušan Ján Hlísta
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak


21 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vrstvenie (layering)


Explanation:
ja by som to ponechal ako vrstvenie a v zátvorke uviedol aj anglický výraz.
Tak pôjdete na istotu! :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search