tapping patterns

Slovak translation: odberové profily

20:58 Dec 1, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / heat pumps
English term or phrase: tapping patterns
Oblasť: skúšky tepelných čerpadiel

"Note: For example, if the solar assisted heat pump product is tested with a 200 litre cylinder (with a large tapping cycle pattern) to qualify under MCS then the solar assisted heat pump product should be certified for retrofitting to cylinder sizes of 200 litres or below."

"Table 4 shows the tapping patterns to be used based on different size cylinders.

Cylinder size (L) Tapping pattern
150-209 L
210-299 XL
300-519 XXL
520-1039 3XL
≥1040 4XL"

Ďakujem za akékoľvek nápady!
Gabriela Simonova
Italy
Slovak translation:odberové profily
Explanation:
Tatramat to prekladá ako "odberový profil" - S, M, X, XL, XXL podľa normy STN EN 16147 (tú som bohužiaľ v slovenčine nenašla)
Selected response from:

Blanka Bajusová
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4modely odberu
vili_007
4diagramy odberu
Igor BURAK
3 +1odberové profily
Blanka Bajusová
3 -1postup cyklu vŕtania závitov
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 -1vzorky zvuku
Jan Kolesar


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
vzorky zvuku


Explanation:
napr. záznam dlhého cyklu vzorky zvuku


Jan Kolesar
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Blanka Bajusová: v tomto prípade to vôbec nesedí
1 day 12 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diagramy odberu


Explanation:
Na nižšie uvedenej internetovej stránke je hlavný zdroj hľadanej terminológie. Vyplýva z nej:
Tapping = draw-off
Draw-off: A withdrawal of hot water from the tank during testing or actual use
(may be specified in either volumetric or energy units)
Význam slova pattern je zrejmý v kontextu použitia v slovných spojeniach "usage patterns“ a na koniec hľadaného „tapping patterns“.
Jedná sa o diagramy odberu (v tomto prípade sa hovorí o TÚV), ale význam ostáva nezmenený, aj keď predmetom nie je len TÚV.



http://www.google.it/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Igor BURAK
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
tapping cycle pattern
postup cyklu vŕtania závitov


Explanation:
Ďalší nápad :-)

http://www.helmancnc.com/fanuc-g84-tapping-cycle/

http://www.centroidcnc.com/cnc_rigidtapping.html

http://www.sprutcam.com/files/documentation/Inp9/eng/index.h...

http://www.kiheung.com/english/product/point.html



Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Blanka Bajusová: v tomto prípade je to úplne od veci
1 day 1 hr
  -> vzdávam hold Vašej istote :-)

1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
odberové profily


Explanation:
Tatramat to prekladá ako "odberový profil" - S, M, X, XL, XXL podľa normy STN EN 16147 (tú som bohužiaľ v slovenčine nenašla)

Example sentence(s):
  • Tepelné čerpadlá na prípavu teplej vody TEC TM sú jedinečné svojou kvalitou, dizajnom a prevádzkovými vlastnosťami. Disponujú vysokou efektívnosťou a nadštandardnými výkonovými číslami tepelných čerpadiel, ktoré pri 300 l objeme dosa

    Reference: http://www.idbjournal.sk/rubriky/kratke-spravy/cestne-uznani...
Blanka Bajusová
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sarka Rubkova
26 mins
  -> Ďakujem

neutral  vili_007: ... s modelom cyklu s veľkým odberom...
1 hr

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
modely odberu


Explanation:
týka sa rôznych modelov odberu, resp. cyklov odberu, podľa ktorých sa dimenzujú ostatné veci

vili_007
Slovakia
Native speaker of: Native in Slavic(Other)Slavic(Other), Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search