chilled beam

Slovak translation: chladiace trámy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chilled beams
Slovak translation:chladiace trámy
Entered by: Maria Chmelarova

19:36 Nov 24, 2005
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Climate systems
English term or phrase: chilled beam
Aky je rozdiel medzi "chilled beam", "air device" a "air handling units" ?
Chilled beam -?
Air device - vzduchotechnické zariadenia/pristroje ?
Air handling units - vzduchotechnické jednotky ?

"XX has production facilities for the manufacture of waterborne climate systems, air devices and components for registering airflows, and air handling systems. Our climate units and chilled beam are produced in XX..."
Radoslava Peterson
chladiace trámy
Explanation:
www.wzduchotechnika.net... dalej >> chladiace tramy

Tento vyrobok je presna kopia ako vyrobok na web stranke:www.flaktwoods.com, aj podla popisu ako tento vyrobok funguje...

Vseobecny nazov "klimatizacne zariadenia"


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 14 mins (2005-11-25 16:50:18 GMT)
--------------------------------------------------

-air device - vzduchotechnicke zariadenia(a)-(mechanizmus na vykonavanie istej cinnosti)
-air handling units - vzduchotechnicke jednotky (a)- (kde jednotkou sa rozumie samostatna zlozka, utvar isteho celku)
-vo vasom pripade nevidim rozdiel hoci mnohe webky reaguju na oba vyrazy
niekolko z mnohych www.merax.sk
www.comklima.sk
www.klimavex.sk
www.gealvz.cz
www.cooltech.cz

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 20 mins (2005-11-25 16:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

chladiaci tram - no hit when Search
chladiace tramy - at least some in Slovak l.
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
Dakujem. Zvlast za doporucenie www stranky fy Fläktwoods!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5chladiaci trám
Radovan Pletka
5 -1chladiace trámy
Maria Chmelarova
4 -1chladiaca veža
Stefan Melo


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
chladiaci trám


Explanation:
chilled beam is cooling unit, either active or passive, which looks like a long box and is usually located under ceiling panels on ceeling.
Other questions please post separately.
I hope you understand correctly what waterborne climate systems are.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 16 mins (2005-11-24 23:52:30 GMT)
--------------------------------------------------

nekde to take prekladaji jako chladiaca jednotka

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 17 mins (2005-11-24 23:53:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bredovskydvur.cz/cz/specification.htm
http://www.bredovskydvur.cz/en/specification.htm



    Reference: http://www.hydronic.cz/PDF/czech_BRC%20050510.pdf
Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
chladiaca veža


Explanation:
chilled beam - chladiaca veža
air devices - vzduchotechnické prvky
air handling units - vzduchotechnické jednotky

Stefan Melo
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Radovan Pletka: chladiaca veza je cooling tower
4 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
chladiace trámy


Explanation:
www.wzduchotechnika.net... dalej >> chladiace tramy

Tento vyrobok je presna kopia ako vyrobok na web stranke:www.flaktwoods.com, aj podla popisu ako tento vyrobok funguje...

Vseobecny nazov "klimatizacne zariadenia"


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 14 mins (2005-11-25 16:50:18 GMT)
--------------------------------------------------

-air device - vzduchotechnicke zariadenia(a)-(mechanizmus na vykonavanie istej cinnosti)
-air handling units - vzduchotechnicke jednotky (a)- (kde jednotkou sa rozumie samostatna zlozka, utvar isteho celku)
-vo vasom pripade nevidim rozdiel hoci mnohe webky reaguju na oba vyrazy
niekolko z mnohych www.merax.sk
www.comklima.sk
www.klimavex.sk
www.gealvz.cz
www.cooltech.cz

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 20 mins (2005-11-25 16:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

chladiaci tram - no hit when Search
chladiace tramy - at least some in Slovak l.


    Reference: http://www.vzduchotechnika.net
    Reference: http://www.flaktwoods.com
Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 22
Grading comment
Dakujem. Zvlast za doporucenie www stranky fy Fläktwoods!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Radovan Pletka: chladiace tramy would be chilled beams (-: Pokud odpovidate stejne jako ja, je to z krizkem po funuse a staci souhlasit
16 mins
  -> Chladiaci tram bez zasahu na intern. Chladiace tramy ,zasah a tak som si dovolila uviest moj termin bez "vasho suhlasu". Dufam ze Vam to velmi nevadi.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search