fall/lines

Slovak translation: popruh/lano

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fall/lines
Slovak translation:popruh/lano
Entered by: Kristína Stupárková

18:11 Mar 5, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Cranes
English term or phrase: fall/lines
"The tension in each fall or line when the load of 8 tonnes if lifted 2 falls or lines of rope is 4 tonnes."

Predpokladám, že 'if' by malo byť 'is' a za 'lifted' by mala byť čiarka, ale aj tak neviem, čo to znamená.
Rad Graban
United Kingdom
popruh/lano
Explanation:
podľa mňa ide o viazacie prostriedky (reťaze by som asi vylúčila, alebo žeby nie?) a rozloženie zaťaženia - keď 8 ton dvíhajú 2 laná, každé z nich je zaťažené hmotnosťou 4 tony
Selected response from:

Kristína Stupárková
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3napínacie lano/ reťaz
Maria Chmelarova
3popruh/lano
Kristína Stupárková


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
popruh/lano


Explanation:
podľa mňa ide o viazacie prostriedky (reťaze by som asi vylúčila, alebo žeby nie?) a rozloženie zaťaženia - keď 8 ton dvíhajú 2 laná, každé z nich je zaťažené hmotnosťou 4 tony

Kristína Stupárková
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napínacie lano/ reťaz


Explanation:
Vyzdvihnutím 8 tonového telesa napätie na 2 laná/reťaze je 4 tony.
Ano, namiesto " if " ma byt " is "

napínacie lano, dedukujem len z toho co je na internete o "kladka.cz/sk" a co sme sa ucili na ZDS-ke o kladkach- block and tackle

Nemusia to byt len lana ale to mozu byt aj retaze ( co nie je podstatne ) ako napr.
www.reynolds.etec.ttu.edu/CTEC 4343 Topics/Rigging/Hoists/c...
alobo si vypiste Rigging & Hoisting
alebo http://en.wikipedia.org/block @ tackle


Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 22




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search