non powered equipment

Slovak translation: zariadenia nepoháňané motorom/nepoháňané zariadenia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: non powered equipment
Slovak translation:zariadenia nepoháňané motorom/nepoháňané zariadenia
Entered by: Dušan Ján Hlísta

15:13 Aug 25, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / plynové masky
English term or phrase: non powered equipment
The following areas of use are applicable for non powered equipment
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
zariadenia nepoháňané motorom/nepoháňané zariadenia
Explanation:
powered nemusí znamenať len elektrické, ale aj benzínový motor atď.
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
ďakujem Igor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zariadenia bez pohonu
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4zariadenia nepoháňané motorom/nepoháňané zariadenia
Igor Liba
3zariadenie bez (el.) napájania
Igor BURAK


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zariadenie bez (el.) napájania


Explanation:
...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 28

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zariadenia nepoháňané motorom/nepoháňané zariadenia


Explanation:
powered nemusí znamenať len elektrické, ale aj benzínový motor atď.


    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-SK/TXT/?uri=CELEX:32000L0014&from=EN
Igor Liba
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 97
Grading comment
ďakujem Igor.

1 day 22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zariadenia bez pohonu


Explanation:
pohon nemusí byť len motorom, poznáme aj zariadenia poháňané napr. konskou, vodnou, veternou alebo ľudskou silou :-) (napr. vodné a veterné mlyny a turbíny alebo ak bicykel :-))


Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 52




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search