Load Cell

Slovak translation: silomer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Load Cell
Slovak translation:silomer
Entered by: Viola Briatkova

17:11 Feb 21, 2010
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: Load Cell
English term or phrase: load cell
It features single- or dual-channel strain-gage transducer inputs for load cell, extensometers, or pressure sensors.
Viola Briatkova
Slovakia
silomer
Explanation:
silomer je dobry preklad. Mohla by to byť aj zaťažovacia hlavica, ale v nej je aj tak schovaný silomer.
Vsetky tri pridavné zariadenia (load cell, extensometer, pressure sensor) pracuju na zaklade tenzometra, ktory je v nich umiestneny. Ak sa zaťaží silomer (zaťažovacia hlavica), tenzometer umiestneny v ňom sa deformuje, a na zaklade veľkosti deformácie sa určí zaťažovacia sila.
Selected response from:

Rastislav Lagana (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1silomer, dynamometer
Igor Liba
5silomer
Rastislav Lagana (X)


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
load cell
silomer, dynamometer


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-02-21 17:19:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fomett.sk/sk/prislusenstvo/

tieto preklady uvadza aj technicky prekladovy slovnik (alfa) ale aj http://slovnik.azet.sk/?q=load cell&l=en-sk

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-02-21 17:20:26 GMT)
--------------------------------------------------

dynamometer / silomer: tech. prístroj na meranie sily al. točivého (krútiaceho) momentu

Igor Liba
Slovakia
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Chupac: súhlasí aj s technickým prekladovým slovníkom ALFA
1 day 16 hrs
  -> ďakujem

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
load cell
silomer


Explanation:
silomer je dobry preklad. Mohla by to byť aj zaťažovacia hlavica, ale v nej je aj tak schovaný silomer.
Vsetky tri pridavné zariadenia (load cell, extensometer, pressure sensor) pracuju na zaklade tenzometra, ktory je v nich umiestneny. Ak sa zaťaží silomer (zaťažovacia hlavica), tenzometer umiestneny v ňom sa deformuje, a na zaklade veľkosti deformácie sa určí zaťažovacia sila.

Rastislav Lagana (X)
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search