Compliance Onboarding

Slovak translation: vstupné školenie zamerané na dodržiavanie predpisov

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Compliance Onboarding
Slovak translation:vstupné školenie zamerané na dodržiavanie predpisov
Entered by: Kristína Stupárková

07:22 Mar 3, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Human Resources / criminal law - crime repo
English term or phrase: Compliance Onboarding
This form should be completed by all new employees who have participated in Compliance Onboarding.

Neviem vymyslieť žiadny slušný termín pre toto slovné spojenie. Zrejme ide o nejakú zamestnaneckú akciu, viac kontextu nemám. Je to len formulár, ktorý treba podpisom potvrdiť. Vie mi niekto poradiť? Vopred ďakujem za nápady!
Kristína Stupárková
vstupné školenie zamerané na dodržiavanie predpisov
Explanation:
Alebo vstupné školenie o dodržiavaní predpisov.
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
Ďakujem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4vstupné školenie zamerané na dodržiavanie predpisov
Michal Zugec
4 +1zaškolenie a zapracovanie sa (nového zamestnanca) v oblasti (právnych) predpisov
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
compliance onboarding
vstupné školenie zamerané na dodržiavanie predpisov


Explanation:
Alebo vstupné školenie o dodržiavaní predpisov.

Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 14
Grading comment
Ďakujem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
7 mins
  -> vďaka

agree  Slavomir BELIS: Podľa mňa sú obidva poskytnuté návrhy výborné.
1 hr
  -> vďaka

agree  Vladimír Hoffman: Pekne vyriešené!
2 hrs
  -> vďaka

agree  Marta Karchnakova
22 hrs
  -> vďaka

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
compliance onboarding
zaškolenie a zapracovanie sa (nového zamestnanca) v oblasti (právnych) predpisov


Explanation:
Osvetľujúci príklad použitia:

This puts a strain on HR departments who have to induct new employees and integrate them into the company (otherwise know as “onboarding”).
The onboarding process can vary significantly. It can either be a well-managed and speedy path to employee contribution, or an ineffective and costly hiring headache.

Vysvetlenie v nemčine, v prípade potreby rád preložím:
Übersetzung: Eingliederung
Kommentar:
HR übernimmt sozusagen den sozialen part der Einarbeitung des Neustarters, also Rumführen, den Kollegen vorstellen, mit Abläufen vertraut machen, die neben der eigentlichen Arbeit existieren etc.

Übersetzung: Einstellung
Kommentar:
In unserer Firma bekommen Neueinstellungen einen Onboarding-Coach und es gibt einen Onboarding-Prozess. Der Coach soll dem Neuling helfen sich im Unternehmen zurecht zu finden. Die Onboarding-Prozesse sind Leitfäden wichtige Aufgaben bei Einstieg ins Unternehmen erledigen zu können (Laptop & Handy bestellen, Zugriffe auf wichtige Systeme zu erhalten, etc.).



Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Karchnakova
21 hrs
  -> díky Marta




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search