Pre-populated data input

Slovak translation: zadávanie údajov formou predvyplnenia

20:02 Apr 4, 2013
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / experts
English term or phrase: Pre-populated data input
Chapter: Property claims

Alignment to general Design Principles

Design Principles-System Supported Claims Management

Description-Pre-populated data input is used , automated controlsin place since the first process steps
breadfly
Slovak translation:zadávanie údajov formou predvyplnenia
Explanation:
Ak ide o zadávanie údajov, napríklad vo formulári, tak by to mohlo dávať zmysel. Prípadne, ak sa predvypĺňa len časť údajov a zvyšok je potrebné zadať ručne, tak by to mohlo byť zadávanie údajov s predvyplnením. Ale viac-menej iba hádam.
Selected response from:

Martin Bulla
Slovakia
Grading comment
dík martin
jiri
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zadávanie metódou vopred vyplnených údajov
Kristian Madar
4vloženie vopred zadaných dát
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3vkladanie predbežne načítaných/vygenerovaných údajov
Slavomir BELIS
1zadávanie údajov formou predvyplnenia
Martin Bulla


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pre-populated data input
zadávanie údajov formou predvyplnenia


Explanation:
Ak ide o zadávanie údajov, napríklad vo formulári, tak by to mohlo dávať zmysel. Prípadne, ak sa predvypĺňa len časť údajov a zvyšok je potrebné zadať ručne, tak by to mohlo byť zadávanie údajov s predvyplnením. Ale viac-menej iba hádam.

Martin Bulla
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
dík martin
jiri

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kristian Madar: slovo predvyplnit nie je standardne, neexxistuje v korpuse slovnikov JULS, tym padom nie je spisovne, ja by som na mieste prekladatela pouzil opisny preklad
18 hrs
  -> Slovo "predvyplnenie" je v poriadku. Pozrite, prosím, vyjadrenie z JÚĽŠ SAV v diskusii vyššie. Ak aj nejaké slovo nie je presne v danej podobe uvedené ako heslo v niektorom zo slovníkov JÚĽŠ SAV, ešte to neznamená, že ide o nespisovné slovo.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pre-populated data input
vloženie vopred zadaných dát


Explanation:
jedná sa hromadné nahratie väčšieho množstva údajov, ktoré už boli do (ineho?) informačného systému zadané vopred v minulosti

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pre-populated data input
vkladanie predbežne načítaných/vygenerovaných údajov


Explanation:
Description-Pre-populated data input is used , automated controlsin place since the first process steps
Používa sa vkladanie predbežne načítaných/vygenerovaných (opisných?) údajov...

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Slovak

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pre-populated data input
zadávanie metódou vopred vyplnených údajov


Explanation:
Dalsia moznost. Trocha by som tu vetu prepisal a zmenil konstrukciu.

Slovisko predvyplnenie by som nepouzival. Nejedna sa o standardne slovenske slovo. Pravidlá pravopisu ho nepoznaju.

Kristian Madar
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search