Group Companies

Slovak translation: spoločnosti v skupine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Group Companies
Slovak translation:spoločnosti v skupine
Entered by: Igor Liba

17:54 Oct 16, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Group Companies
The subject-matter of this Framework Agreement is the
obligation of the Supplier to supply ............ and/or other affiliates of .............(hereinafter: Group Companies)with separately specified products pursuant to the Group Companies’ orders.
Andrea Demovič
spoločnosti v skupine
Explanation:
tento výraz používa napr. Poštová banka

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-10-16 18:16:57 GMT)
--------------------------------------------------

alebo "Podniky v skupine" http://www.bof.sk/upload/default/bof_01.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-10-16 18:20:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.iad.sk/16
http://www.deloitte.net/dtt/article/0,1002,cid%3D38495%26pv%...
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...



--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-10-16 18:22:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.24hod.sk/clanok-8526-FNM-vyhlasil-sutaz-na-predaj...

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-10-16 18:32:55 GMT)
--------------------------------------------------

cast textu zo stránky deloitte

Systém skupinovej registrácie DPH bude fungovať takto:

Každá spoločnosť v skupine si ponechá svoje vlastné IČ DPH a bude pokračovať v podávaní individuálnych DPH priznaní. Všetky sumy refundovateľnej DPH a daňových povinností podnikov v skupine sa však budú konsolidovať a dominantný subjekt bude zodpovedný za vyrovnanie celkovej vlastnej daňovej povinnosti alebo bude mať nárok na vrátenie celkovej sumy DPH.
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
Dakujem pekne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spoločnosti v skupine
Igor Liba
3firemné zoskupenie
Rad Graban


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
group companies
firemné zoskupenie


Explanation:
Not 100% sure. Context is not very helpfull.

Rad Graban
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
group companies
spoločnosti v skupine


Explanation:
tento výraz používa napr. Poštová banka

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-10-16 18:16:57 GMT)
--------------------------------------------------

alebo "Podniky v skupine" http://www.bof.sk/upload/default/bof_01.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-10-16 18:20:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.iad.sk/16
http://www.deloitte.net/dtt/article/0,1002,cid%3D38495%26pv%...
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...



--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-10-16 18:22:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.24hod.sk/clanok-8526-FNM-vyhlasil-sutaz-na-predaj...

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-10-16 18:32:55 GMT)
--------------------------------------------------

cast textu zo stránky deloitte

Systém skupinovej registrácie DPH bude fungovať takto:

Každá spoločnosť v skupine si ponechá svoje vlastné IČ DPH a bude pokračovať v podávaní individuálnych DPH priznaní. Všetky sumy refundovateľnej DPH a daňových povinností podnikov v skupine sa však budú konsolidovať a dominantný subjekt bude zodpovedný za vyrovnanie celkovej vlastnej daňovej povinnosti alebo bude mať nárok na vrátenie celkovej sumy DPH.



    Reference: http://www.pabk.sk/remark/pdf/Vyrocna_sprava2003.pdf
    Reference: http://www.seas.sk/_cms_/_files/1183/se_vs2000_72dpi_WWW.pdf
Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 54
Grading comment
Dakujem pekne.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search