Advertising Supplement

Slovak translation: príspevok na uhradenie nákladov súvisiacich s vykonávaním reklamných činností

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Advertising Supplement
Slovak translation:príspevok na uhradenie nákladov súvisiacich s vykonávaním reklamných činností
Entered by: Igor Liba

11:59 Oct 18, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Advertising Supplement
Je to nazov odseku v obchodnej zmluve o prispievani svojmu urcitou percentualnou ciastkou svojmu zmluvnemu partnerovi.
9. Advertising Supplement
For services performed by ............ such as marketing, sales promotion, market and
opinion research, advertising, etc. the Supplier shall pay to
..............an ongoing supplemental contribution to
advertising costs in the amount of..........
Andrea Demovič
doplatok k nákladom za reklamu / doplatok k nákladom za výkon reklamných činností
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-10-18 12:31:06 GMT)
--------------------------------------------------

objednávateľ reklamy doplatí dodatočné náklady za výkon dodatočných/ďalších marketingových/reklamných činností

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-10-18 12:33:50 GMT)
--------------------------------------------------

ide o ďlalšie náklady "supplemental contribution to
advertising costs" súvisiace s ďalšími činnosťami uvedené v percentuálnej sadzbe z počiatočných nákladov.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2008-10-18 12:40:35 GMT)
--------------------------------------------------

provízia je odmena, ale táto čiastka je určená na pokrytie dodatočných nákladov.



--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-10-18 12:42:31 GMT)
--------------------------------------------------

vo vašom prípade to bude pravdepodobne tak, že objednávateľ reklamy si objednal u dodávateľa reklamy zabezpečenie reklamných aktivít -> tento má ďalšieho partnera na výkon marketingových činností atď.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2008-10-19 11:00:18 GMT)
--------------------------------------------------

po objasnení by ste mohla použiť aj

„príspevok na uhradenie nákladov súvisiacich s vykonávaním reklamných čiností“
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
Dakujem tiez za dodatocnu odpoved.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4doplatok k nákladom za reklamu / doplatok k nákladom za výkon reklamných činností
Igor Liba
3priplatok na reklamu
Rad Graban


Discussion entries: 3





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
advertising supplement
priplatok na reklamu


Explanation:
***

Rad Graban
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 81

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
advertising supplement
doplatok k nákladom za reklamu / doplatok k nákladom za výkon reklamných činností


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-10-18 12:31:06 GMT)
--------------------------------------------------

objednávateľ reklamy doplatí dodatočné náklady za výkon dodatočných/ďalších marketingových/reklamných činností

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-10-18 12:33:50 GMT)
--------------------------------------------------

ide o ďlalšie náklady "supplemental contribution to
advertising costs" súvisiace s ďalšími činnosťami uvedené v percentuálnej sadzbe z počiatočných nákladov.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2008-10-18 12:40:35 GMT)
--------------------------------------------------

provízia je odmena, ale táto čiastka je určená na pokrytie dodatočných nákladov.



--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-10-18 12:42:31 GMT)
--------------------------------------------------

vo vašom prípade to bude pravdepodobne tak, že objednávateľ reklamy si objednal u dodávateľa reklamy zabezpečenie reklamných aktivít -> tento má ďalšieho partnera na výkon marketingových činností atď.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2008-10-19 11:00:18 GMT)
--------------------------------------------------

po objasnení by ste mohla použiť aj

„príspevok na uhradenie nákladov súvisiacich s vykonávaním reklamných čiností“

Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 107
Grading comment
Dakujem tiez za dodatocnu odpoved.
Notes to answerer
Asker: Dakujem.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search