Public Law Outline

Slovak translation: vykonávacia smernica pre konania v rámci verejného práva

11:18 Oct 20, 2010
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Public Law Outline
vie mi niekto pomôcť s týmto britským termínom do slovenčiny? môže byť aj opisne. ďakujem
denisaherel
United Kingdom
Slovak translation:vykonávacia smernica pre konania v rámci verejného práva
Explanation:
Ale ťažko to zapracovať do tej vety.

Tu je posledná úprava daného dokumentu:
http://www.pfjc.org.uk/images/stories/general_briefing_note_...

Možno:
The case went to Public Law Outline as XX talked about moving back to XX and wanted the department to support them.
Prípad bol postúpený na konanie podľa vykonávacej smernice...
Prípad bol vedený/riešený podľa vykonávacej smernice...
V tomto prípade sa postupovalo podľa vykonávacej smernice...
alebo niečo také
Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vykonávacia smernica pre konania v rámci verejného práva
Slavomir BELIS
3prehľad(/resp. náčrt poprípade hranica) verejného práva
Dušan Ján Hlísta
3smernice verejneho prava
Tomas Janosik
1smernica/nariadenie o postupoch v konaniach vo veciach verejného práva
Rad Graban


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
public law outline
prehľad(/resp. náčrt poprípade hranica) verejného práva


Explanation:
*

Dušan Ján Hlísta
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
public law outline
smernica/nariadenie o postupoch v konaniach vo veciach verejného práva


Explanation:
Hádam z toho čo som našiel na webe, ale nemám potuchy ako by sa to dalo 'zamontovať' do tvojej vety.
Public Law Outline = Practice Direction Guide to Case Management in Public Law Proceedings.
Pozri si ten link.


    Reference: http://www.pfjc.org.uk/news-a-events/93-revision-of-the-publ...
Rad Graban
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 81

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
public law outline
vykonávacia smernica pre konania v rámci verejného práva


Explanation:
Ale ťažko to zapracovať do tej vety.

Tu je posledná úprava daného dokumentu:
http://www.pfjc.org.uk/images/stories/general_briefing_note_...

Možno:
The case went to Public Law Outline as XX talked about moving back to XX and wanted the department to support them.
Prípad bol postúpený na konanie podľa vykonávacej smernice...
Prípad bol vedený/riešený podľa vykonávacej smernice...
V tomto prípade sa postupovalo podľa vykonávacej smernice...
alebo niečo také


Slavomir BELIS
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 52

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
public law outline
smernice verejneho prava


Explanation:
presetrenie postupov daneho konania.
Dalo by sa trosku viac kontextu.
Predpokladam ze vec bola predlozena komisii na presetrenie postupov/pravomoci kedze XXX ziada o pomoc......



    Reference: http://www.bournemouth-poole-lscb.org.uk/inter-agency_safegu...
Tomas Janosik
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search