Bail Clinic

Slovak translation: Inštitút kaucie

15:30 Oct 10, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Bail Clinic
Krátky list bez širšieho kontextu.

We have been informed by the police that XY committed an offence. He is required to attend a Bail Clinic meeting on...
Slavomir BELIS
Slovakia
Slovak translation:Inštitút kaucie
Explanation:
Nie je to na 100 %, keďže právo nie je moja parketa, ale podľa referencií súdim, že je to vhodný preklad. :)
Selected response from:

Martina Salyova
Slovakia
Grading comment
Vďaka.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Inštitút kaucie
Martina Salyova
4Bail Clinic (meno kliniky)
Maria Chmelarova
3inštitút korekcie kaucií
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bail clinic
Inštitút kaucie


Explanation:
Nie je to na 100 %, keďže právo nie je moja parketa, ale podľa referencií súdim, že je to vhodný preklad. :)


    Reference: http://www.mzv.sk/servlet/viedenzu?MT=/App/WCM/ZU/ViedenZU/m...
Martina Salyova
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vďaka.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bail clinic
Bail Clinic (meno kliniky)


Explanation:
"Bail Clinic" - bez prekladu
"Venable LLP represents the large class of plaintiffs on a pro bono basis, in collaboration with the University of Maryland Law School Access to Justice and Bail Clinic".
Tolko z textu ktory uviedol Juro S. , 6-ty odstavec zhora.

Proces medzi studentami a ....


Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 16

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bail clinic
inštitút korekcie kaucií


Explanation:
narychlo by som to prelozil takto, moze si vsak vyzadovat lepsi resers

http://m.venable.com/baltimore-circuit-court-holds-criminal-...

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2014-10-15 14:26:42 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Tesi ma, ze som Martinku S. trochu inspiroval :-), obavam sa vsak, ze take jednoduche to nebude. Predsa je len znacny rozdiel medzi kauciou samotnou a moznostou nasledne ju este korigovat.
Odporucam este raz si pozorne precitat clanok, ktory som uviedol ako referencny.
So srdecnym pozdravom
Juro

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2014-10-15 15:47:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem za info Slavo, ak je tomu tak, potom vsetko v pohodke. :-) Prijemny vecer. Juro

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 26
Notes to answerer
Asker: Juro, samozrejme, aj tebe ďakujem za pomoc a snahu, ale v tomto prípade nejde o žiadnu korekciu kaucie. Vôbec by mi to v danom prípade nedávalo žiadny zmysel. Všetko dobré.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search