R Charge

Slovak translation: Rape charge - obvinenie zo znasilnenia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:R Charge
Slovak translation:Rape charge - obvinenie zo znasilnenia
Entered by: Kristína Stupárková

15:15 Feb 1, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal law - crime report
English term or phrase: R Charge
It is not clear from the above but I am presuming that the suspect was R Charge whilst in custody.
The sanction does not allow the recorded crime to be detected because suspect R Charge.

Darmo hľadám, neviem, čo to môže znamenať, aké obvinenie. Vopred ďakujem za všetky tipy. Ide o domáce násilie.
Kristína Stupárková
Rape charge - obvinenie zo znasilnenia
Explanation:
hladala som to ale nikde to nie je ako officalny term
moze to byt skratka a asi by to aj sedelo na DV

druha moznost je, ze je to typo :/
na tomto fore sa toho dotkli...
http://www.daftmoo.org.uk/mooforum/showthread.php?1353-False...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-02-01 16:27:19 GMT)
--------------------------------------------------

este doplnim k tomu casovemu limitu - pretoze ide o znasilnenie, ktore trva vecne dokazat - obvineny ked ma kauciu moze sa mu predlzit podla potreby do takeho csu, kym policia nema dost dokazov - je to preto, aby sa dal cas na vystrenie veci _Inak platia casove ramce, kolko moze byt obvinney drzany v policajnej vazbe pred tym ako dostane kauciu alebo je prevezeny pred sud/magistrat
Selected response from:

FARNA FARNAX
United Kingdom
Grading comment
Ďakujem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4R. Charge
Alžbeta Takácsová
3Rape charge - obvinenie zo znasilnenia
FARNA FARNAX


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
r charge
Rape charge - obvinenie zo znasilnenia


Explanation:
hladala som to ale nikde to nie je ako officalny term
moze to byt skratka a asi by to aj sedelo na DV

druha moznost je, ze je to typo :/
na tomto fore sa toho dotkli...
http://www.daftmoo.org.uk/mooforum/showthread.php?1353-False...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-02-01 16:27:19 GMT)
--------------------------------------------------

este doplnim k tomu casovemu limitu - pretoze ide o znasilnenie, ktore trva vecne dokazat - obvineny ked ma kauciu moze sa mu predlzit podla potreby do takeho csu, kym policia nema dost dokazov - je to preto, aby sa dal cas na vystrenie veci _Inak platia casove ramce, kolko moze byt obvinney drzany v policajnej vazbe pred tym ako dostane kauciu alebo je prevezeny pred sud/magistrat

FARNA FARNAX
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ďakujem!
Notes to answerer
Asker: ďakujem!


1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
r charge
R. Charge


Explanation:
ide o iniciálku krstného mena a priezvisko obvineného

Alžbeta Takácsová
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search