adult numeracy

Slovak translation: matematická gramotnosť dospelých

06:06 Aug 5, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / certificate
English term or phrase: adult numeracy
as a title of qualification in a certificate
Eva Kacerova
Slovakia
Slovak translation:matematická gramotnosť dospelých
Explanation:
podobne existuje čitateľská gramotnosť

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2015-08-05 06:24:06 GMT)
--------------------------------------------------

Omylom som nahrala jeden odkaz 2x.
Ďalší odkaz:
http://www.oecd.org/site/piaac/Slovakia_in Slovak.pdf
Selected response from:

Blanka Bajusová
Grading comment
Ďakujem, veľmi mi to pomohlo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5matematická gramotnosť dospelých
Blanka Bajusová
4matematické schopnosti dospelých
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3matematická gramotnosť dospelých
Michal Zugec


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
matematická gramotnosť dospelých


Explanation:


Example sentence(s):
  • Matematická gramotnosť sa ako kompetencia uvádza v medzinárodnej štúdii OECD PISA a v systémoch EÚ, Anglicka, Škótska, √çrska, Kanady, Austrálie a Nového Zélandu

    Reference: http://www.ineko.sk/ostatne/matematicka-gramotnost
Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 48

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
matematická gramotnosť dospelých


Explanation:
podobne existuje čitateľská gramotnosť

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2015-08-05 06:24:06 GMT)
--------------------------------------------------

Omylom som nahrala jeden odkaz 2x.
Ďalší odkaz:
http://www.oecd.org/site/piaac/Slovakia_in Slovak.pdf


    Reference: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-922_sk.htm
    Reference: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-922_sk.htm
Blanka Bajusová
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ďakujem, veľmi mi to pomohlo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Zugec: Rýchlejší vyhráva -:)
1 min
  -> vďaka (ale bola to tesnotka)

agree  Beata Fabova
7 mins
  -> vďaka

agree  Vladimír Hoffman: Nech žijú rýchle prstíky:-)
16 mins
  -> Ďakujem Vladko

agree  Martin Janda
33 mins
  -> ďakujem

agree  Slavomir BELIS
1 hr
  -> ďakujem

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
matematické schopnosti dospelých


Explanation:
aj zase inak ako väčšina, ako zvyčajne :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 26




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search