grooming of managers

Slovak translation: príprava manažérov

10:08 Jun 14, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: grooming of managers
Je vhodný preklad "výchova manažérov"?
Erich Szabo
Slovakia
Slovak translation:príprava manažérov
Explanation:
http://www.wordreference.com/enit/grooming
http://www.apexcpas.com/insights-resources/articles/blog-det...
http://forum.wordreference.com/threads/grooming-spot.2870557...
http://ebozp.vubp.cz/guest/PersistentObjectAction.do;jsessio...
https://www.google.it/search?q=i employ, you employ&ei=BzN9V...

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2015-06-14 10:57:29 GMT)
--------------------------------------------------

Výraz "školenie" je v danom kontexte obmedzujúci, pretože sa jedná len o jednu z konkrétnych foriem prípravy.
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2príprava manažérov
Igor BURAK
4školenie manažérov
Dušan Ján Hlísta


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
školenie manažérov


Explanation:
asi radšej takto

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2015-06-14 10:36:13 GMT)
--------------------------------------------------

kto má dnes vôbec čas na nejakú výchovu (okrem školy)? Ešte tak na zopár školení - všetko sú to "veľmo" drahé "záležistotě" :=(

Dušan Ján Hlísta
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
príprava manažérov


Explanation:
http://www.wordreference.com/enit/grooming
http://www.apexcpas.com/insights-resources/articles/blog-det...
http://forum.wordreference.com/threads/grooming-spot.2870557...
http://ebozp.vubp.cz/guest/PersistentObjectAction.do;jsessio...
https://www.google.it/search?q=i employ, you employ&ei=BzN9V...

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2015-06-14 10:57:29 GMT)
--------------------------------------------------

Výraz "školenie" je v danom kontexte obmedzujúci, pretože sa jedná len o jednu z konkrétnych foriem prípravy.

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimír Hoffman
5 hrs
  -> Ďakujem.

agree  Michal Zugec
8 hrs
  -> Ďakujem.

neutral  Dušan Ján Hlísta: čo znamená "príprava"?, pokiaľ sa to nevzťahuje na štart rakety :=) "príprava" snáď prebehla pri štúdiu na príslušnej "výške" - pokiaľ teda nemáme v úmysle vyrábať z robotníckych kádrov manažérov (ako za boľševika).... - potom mi tá príprava tam "pasuje"
1 day 6 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search