daisy chain

Slovak translation: úprava typu daisy chain/zapletenie typu daisy chain

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:daisy chain
Slovak translation:úprava typu daisy chain/zapletenie typu daisy chain
Entered by: Dušan Ján Hlísta

15:31 Mar 8, 2019
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / OOP
English term or phrase: daisy chain
Setting up and making the daisy chain DESCENDER
venček?
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
úprava typu daisy chain/zapletenie typu daisy chain
Explanation:
-
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
vďaka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2venček sedmokrások
tomasik
4reťazenie (tech.)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4sieť (dopravných) liniek (dopr.)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3úprava typu daisy chain/zapletenie typu daisy chain
Igor Liba


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
venček sedmokrások


Explanation:
Obrazne aj súbor/séria/reťazec čohokoľvek voľne pospájaného alebo navzájom nadväzujúceho

tomasik
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
11 hrs

agree  Katarina Balazova
2 days 22 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sieť (dopravných) liniek (dopr.)


Explanation:
https://dict.leo.org/englisch-deutsch/daisy chain

https://sbahn.berlin/liniennetz/

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 30

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reťazenie (tech.)


Explanation:
https://dict.leo.org/englisch-deutsch/daisy chain

--------------------------------------------------
Note added at 17 h (2019-03-09 09:07:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ešte poznámka k "descender", ten môj slovník prekladá ako "zlaňovací prístroj"
https://dict.leo.org/englisch-deutsch/descender

--------------------------------------------------
Note added at 17 h (2019-03-09 09:08:17 GMT)
--------------------------------------------------

alebo lepšie možno "zlaňovacie zariadenie"?

--------------------------------------------------
Note added at 18 h (2019-03-09 09:33:07 GMT)
--------------------------------------------------

No ale v tejto skaloleznej súvislosti (teraz vidím) to bude asi predsa len len "slučka daisy chain" :-)! (prípadne "popruh daisy chain")
http://blackdiamond.sk/slucky/160-slucka-nylon-daisy-chain.h...

https://www.hudysport.sk/slucky/black-diamond-nylon-daisy-ch...

http://blackdiamond.sk/slucky/160-slucka-nylon-daisy-chain.h...



--------------------------------------------------
Note added at 20 h (2019-03-09 11:40:36 GMT)
--------------------------------------------------

iste Dušan, napovedajú. No keď pozrieš tie lezecké stránky, vždy majú pri daisy chain uvedené buď "slučka" česky "smyčka" alebo "popruh"

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 30
Notes to answerer
Asker: toto bude ono Juri - thanx!

Asker: tá "slučka daisy chain" sa mi akosiká nepáči - odpusť mi to... akokoľvek to môže byť správny preklad

Asker: venček/reťaz zo slučiek = by to nemohol byť, tie obrázky to tak napovedajú.. ?


1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
úprava typu daisy chain/zapletenie typu daisy chain


Explanation:
-


    Reference: http://www.sport-outdoor.sk/daisy-chain/
    https://www.youtube.com/watch?v=BVFWP5rpoxY
Igor Liba
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 138
Grading comment
vďaka




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search