NON-CODE SET PRESSURE TOLERANCE

Slovak translation: tolerancia nastaveného tlaku, ktorá nespĺňa (nemusí spĺňať) požiadavky príslušného predpisu (ASME)

10:57 May 25, 2020
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: NON-CODE SET PRESSURE TOLERANCE
poistné ventily, odkaz na normu ASME
Gabriela Gurova
Slovakia
Slovak translation:tolerancia nastaveného tlaku, ktorá nespĺňa (nemusí spĺňať) požiadavky príslušného predpisu (ASME)
Explanation:
https://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=363453
https://books.google.cz/books?id=p5BYDgAAQBAJ&pg=PA282&lpg=P...
https://cs.qwe.wiki/wiki/Fibre-reinforced_plastic_tanks_and_...

http://www.airproducts.sk/Products/Gases/supply-options/bulk...
https://books.google.cz/books?id=gT4k2mFkjL8C&pg=PA175&lpg=P...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
Ďakujem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tolerancia nastaveného tlaku, ktorá nespĺňa (nemusí spĺňať) požiadavky príslušného predpisu (ASME)
Igor BURAK
4tolerancia tlaku nastavovateľná (nastavená) bez (použitia) kódu
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
non-code set pressure tolerance
tolerancia tlaku nastavovateľná (nastavená) bez (použitia) kódu


Explanation:
že by nejaká skúsenosť? :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 34

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
non-code set pressure tolerance
tolerancia nastaveného tlaku, ktorá nespĺňa (nemusí spĺňať) požiadavky príslušného predpisu (ASME)


Explanation:
https://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=363453
https://books.google.cz/books?id=p5BYDgAAQBAJ&pg=PA282&lpg=P...
https://cs.qwe.wiki/wiki/Fibre-reinforced_plastic_tanks_and_...

http://www.airproducts.sk/Products/Gases/supply-options/bulk...
https://books.google.cz/books?id=gT4k2mFkjL8C&pg=PA175&lpg=P...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 74
Grading comment
Ďakujem!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search