Heater Grid (alebo Grid Heater)

Slovak translation: ohrievač vzduchu

12:23 Jun 22, 2020
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Engine parts
English term or phrase: Heater Grid (alebo Grid Heater)
Zdravím,
potreboval by som poradiť odborný technický termín pre heater grid (alebo grid heater)? Je to alternatíva k žhaviacim sviečkam a vyzerá to takto:
https://www.google.com/search?q="CUMMINS GRID HEATER"&sxsrf=...

Tu je podrobne popísané o čo ide:
https://www.dieselhub.com/performance/heater-grid-delete.htm...

Žhaviaca mreža ani mriežka nesedia, overoval som si to.
Vopred ďakujem.
Vladimír Hoffman
Slovakia
Slovak translation:ohrievač vzduchu
Explanation:
http://www.iskra-agv.cz/cl63.htm a ďalšie stránky tohto výrobcu
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
Veľmi pekne ďakujem. POmohlo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mriežka ohrievača / ohrievacia mriežka
Igor BURAK
4ohrievač vzduchu
Ivan Šimerka


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
heater grid (alebo grid heater)
ohrievač vzduchu


Explanation:
http://www.iskra-agv.cz/cl63.htm a ďalšie stránky tohto výrobcu

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Veľmi pekne ďakujem. POmohlo.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
heater grid (alebo grid heater)
mriežka ohrievača / ohrievacia mriežka


Explanation:
...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dušan Ján Hlísta
23 hrs
  -> Ďakujem.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search