administration

Slovak translation: podanie alebo užitie lieku

19:45 Jul 6, 2006
English to Slovak translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: administration
Before administration read section 3 of the package leaflet.
Pred podáním si prečítajte tretí oddiel príbalového letáku.

Pokusil jsem se o překlad. Je celá věta správně? Díky za kontrolu.
jt
Jaroslav Tomiczek
Slovak translation:podanie alebo užitie lieku
Explanation:
Ak ide o tabletky: Pred užitím lieku si prečítajte tretí oddiel príbalového letáka.
Ak ide o injekcie - Pred podaním lieku ...
Selected response from:

Miroslav Fedurco
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2podanie alebo užitie lieku
Miroslav Fedurco
3->
Matej Hasko


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
->


Explanation:
Neviem, či sa slovom "administration" myslí podanie, ale ak áno, musí to byť "podaním" - s krátkym a. V slovenčine platí rytmický zákon - nesmú byť dve dlhé slabiky za sebou (samozrejme to má výimky).

Matej Hasko
Meets criteria
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
podanie alebo užitie lieku


Explanation:
Ak ide o tabletky: Pred užitím lieku si prečítajte tretí oddiel príbalového letáka.
Ak ide o injekcie - Pred podaním lieku ...

Miroslav Fedurco
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika@ProZ
1 hr

agree  Dagmar Turčanová
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search