See graphic 1 in annex.

Slovak translation: pozri obrázok 1 v prílohe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:See graphic 1 in annex.
Slovak translation:pozri obrázok 1 v prílohe
Entered by: Kitty Leone

10:47 Feb 9, 2010
English to Slovak translations [PRO]
Science - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: See graphic 1 in annex.
Pozri grafiku 1 na ....
Kitty Leone
pozri obrázok 1 v prílohe
Explanation:
x

alebo aj

pozri obrázok č. 1 v prílohe
Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pozri obrázok 1 v prílohe
Slavomir BELIS
5pozri obrázok v prílohe 1
Dagmar Turčanová
4 -1viď grafika 1 v prílohe
Prokop Vantuch


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
see graphic 1 in annex.
viď grafika 1 v prílohe


Explanation:
grafika may be replaced with obrázok (figure), if appropriate

Prokop Vantuch
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dagmar Turčanová: Viď nie je po slovensky
3 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
see graphic 1 in annex.
pozri obrázok v prílohe 1


Explanation:
Graphic byva vacsinou obrazok

Dagmar Turčanová
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Stryckova: suhlasim, ale dala by som skor: pozri obrázok 1 v prilohe.
16 mins
  -> Ano, samozrejme

disagree  Igor Liba: obrázok č. 1 a nie príloha č. 1
3 hrs
  -> Ach, ano, jasne

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
see graphic 1 in annex.
pozri obrázok 1 v prílohe


Explanation:
x

alebo aj

pozri obrázok č. 1 v prílohe

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sarka Rubkova
17 mins

agree  Igor Liba: použil by som skôr "pozrite si"; nie je dôvod na tykanie / viem ze je to pouzivana fraza a nie veta z rozhovoru, ale aj tak ja by som pouzil a aj pouzivam vyraz "pozrite si"
3 hrs
  -> Igor, toto sa asi berie ako fráza, nie ako tykanie. Aj v češtine píšu v tomto zmysle "viď", a nie "viďte", a preto to aj veľa ľudí používa takto aj v slovenčine (ale samozrejme nesprávne).

agree  alex suhoy
1168 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search